Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68349
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності |
Authors |
Liulov, Oleksii Valentynovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4865-7306 |
Keywords |
імідж країни конкурентоспроможність когнітивна компонента афективна компонента имидж страны конкурентоспособность когнитивная компонента аффективная компонента country’s image competitiveness cognitive component affective component |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68349 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Люльов, О.В. Маркетинговий підхід до формування іміджу країни:основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності [Текст] / О.В. Люльов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2017. - №2. - С. 47-56. - DOI: 10.21272/1817-9215.2017.2-07. |
Abstract |
Формування позитивного іміджу України є одним з пріоритетних завдань
реалізації Європейського вектору розвитку країни. У статті проведено
теоретичний аналіз наукових підходів, що стосуються визначення поняття «імідж
країни», що нині існують у науковій літературі. Автор виділяє економічний,
стратегічний, глобалізаційний, маркетинговий, політичний, дипломатичний,
соціологічно-психологічний, інформаційний погляди до дослідження іміджу країни. З
метою найбільш повного розкриття сутності «імідж країни» автором наводяться
основні характеристиками даного поняття: складність, багатовимірність,
відносність та динамічність. Пропонується власне розуміння досліджуваного
поняття «імідж країни», заснованого на проаналізованому матеріалі. Робиться
висновок, що останні зміни в функціонування ЄС обумовлюють необхідність
включення до основних факторів та чинників формування позитивного іміджу
параметрів, що характеризують макроекономічну стабільність, як у її
внутрішнього так і зовнішнього прояві. Запропоновано модель іміджу країни, що
дозволяє сформувати комплексну інформаційну базу розробки науково-методичного
підходу до інтегральної оцінки іміджу країни, з урахуванням відмінності інтересів
всіх груп учасників його формування. One of the foreground tasks to realize European vector of country’s development is to form positive image of Ukraine. The article demonstrates theoretical analysis of scientific approaches, related to determination of the concept “country’s image”, which may be seen in scientific literature. Author distinguishes economic, strategic, marketing, globalized, political, diplomatic, social and psychological, informational views regarding study of the country’s image. In order to find the most appropriate essence of the concept “country’s image”, author finds its main feature: complexity, multidimensionality, relativity and dynamic nature. Based on the analyzed material, own vision of the concept “country’s image” is proposed. It is concluded that recent changes in the EU functioning lead to the necessity to include parameters, which characterize macroeconomic stability both in its internal and external aspects, to main factors for positive image formation. A model of the country’s image, which lets to form a complex informational base to investigate scientific and methodic approach to the country’s image integral assessment, taking into account differences between all participants’ interests of its formation, is proposed |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views

1

1

24688855

111001869

1

1

7833

1

1

1

1

2541694

3297186

111001870

1010432465
Downloads

49377708

22636

116693

111001868

1

80189787

195946

1

12442396

37436

1

1

18565626

1

80189786

80189786

6319173

111001871

1262971781
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Liulov_konkurentospromozhnist.pdf | 574.39 kB | Adobe PDF | 1812622498 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.