Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68394
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Коопетиція як нова парадигма прийняття стратегічних рішень із розвитку промислового підприємства |
Authors |
Shvindina, Hanna Oleksandrivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0883-8361 |
Keywords |
організаційний розвиток стратегія розвитку стратегічні рішення розвиток підприємства OLI модель коопетиція организационное развитие стратегия развития стратегические решения развитие предприятия коопетиция organizational development development strategy strategic decisions enterprise development OLI model co-evaluation |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68394 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Швіндіна, Г.О. Коопетиція як нова парадигма прийняття стратегічних рішень із розвитку промислового підприємства [Текст] / Г.О. Швіндіна // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2017. - №3. - С. 131-136. - DOI: 10.21272/1817-9215.2017.3-18. |
Abstract |
В умовах глобалізації ринків, технологічних проривів світових компаній та відносно низької конкурентоспроможності промислової продукції вітчизняних підприємств, актуальними стають питання прийняття дієвих стратегічних рішень з організаційного розвитку. Вступ у конкурентну боротьбу на міжнародних ринках може зіграти роль тригера позитивних перетворень, як у організаційному
середовищі окремих суб’єктів господарювання, так і в інституціональному середовищі країні. Подальший розвиток підприємства можливий за рахунок пошуку та виходу на нові закордонні ринки. В статті запропоновано використовувати OLIмодель як алгоритм прийняття стратегічних рішень, який дозволить
сфокусуватися на досягненні конкретних стратегічних цілей та сконцентрувати зусилля на задачах розвитку, які можна вирішити в межах підприємства. Коопетиційна парадигма пропонується автором як нова парадигма усистемі прийняття стратегічних рішень для полегшення виходу на нові ринки. Under markets globalization, technological breakthroughs of global companies and comparatively low competitiveness of industrial production of Ukrainian producers, it is urgent to make effective strategic decisions in a sphere of organizational development. Enter to the competition in world markets may become a trigger of positive transformations, both as for an enterprise organizations, as for an industry. The paper is aimed at generalization of theoretical and methodical approaches to strategic decision-making on new market entry, new forms of organizational development and new strategies through coopetition lens. OLI-model is used as a base for the arguments to implement coopetition strategy for the Ukrainian enterprises. |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views

1065417853

1

185878466

1

1705252541

-495014416

1

1751

858124193

63320

4890364

-1220991776

92940985

-730565883

1975711335
Downloads

787565891

1

858124194

1

1

1491001013

1

858124192

16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shvindina_koopetytsiia.pdf | 187.99 kB | Adobe PDF | -300151986 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.