Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68494
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Передумови впровадження реінжинірингу маркетингової діяльності українських машинобудівних підприємств |
Other Titles |
Предпосылки внедрения реинжиниринга маркетинговой деятельности украинских машиностроительных предприятий Backgrounds of Ukrainian Machine-Building Enterprises Marketing Activity Reengineering |
Authors |
Кобизський, Д.С.
|
ORCID | |
Keywords |
машинобудування машиностроение machine-building branch інновація инновация innovation новий продукт новый продукт new product технологія технология technology мотивація мотивация motivation маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activity реінжиніринг реинжиниринг reengineering бізнес-процес бизнес-процесс business-process новий ринок новый рынок new market |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68494 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Кобизський, Д. С. Передумови впровадження реінжинірингу маркетингової діяльності українських машинобудівних підприємств [Текст] / Д. С. Кобизський // Механізм регулювання економіки. – 2017. – № 3. – С. 76-84. |
Abstract |
Різкий спад основних економічних показників українського машинобудування зокрема та промисловості в цілому вимагає якнайшвидших та якнайдієвіших заходів для створення ефективної методичної платформи виходу із кризи. Для пошуку найбільш ефективних інструментів та визначення пріоритетних напрямків автором статті проведений аналіз передумов, що призвели до поточної ситуації. Досліджено такі важливі і водночас проблемні, аспекти, як: мотиваційна робота з персоналом, корпоративна свідомість, залучення інновацій, освоєння нових продуктів, освоєння нових ринків збуту, наповнення портфеля замовлень. Як пріоритетний напрямок оперативного перепроектування визначено маркетингову діяльність, а у як найбільш ефективний інструментарій – реінжиніринг маркетингової діяльності. Визначено завдання для створення нового обличчя маркетингу машинобудівного підприємства, його нових функцій, меж впливу та задач. Визначені передумови створюють прозорі вихідні умови для подальшої розробки найбільш ефективних та дієвих методичних рекомендацій реінжинірингу маркетингової діяльності українських машинобудівних підприємств. Резкий спад основных экономических показателей украинского машиностроения в частности, и промышленности в целом, требует как можно более оперативных и действенных мероприятий для создания эффективной методической платформы выхода из кризиса. Для поиска наиболее эффективных инструментов и определения приоритетных направлений автором статьи выполнен анализ предпосылок, которые привели к текущей ситуации. Исследовано такие важные, и в то же время проблемные, аспекты, как: мотивационная работа с персоналом, корпоративная сознательность, привлечение инноваций, освоение новых продуктов, освоение новых рынков сбыта, наполнение портфеля заказов. В качестве приоритетного направления оперативного перепроектирования определено маркетинговую деятельность, а в качестве наиболее эффективного инструментария – реинжиниринг маркетинговой деятельности. Определено задание для создания нового лица маркетинга машиностроительного предприятия, его новых функций, границ влияния и задач. Определенные предпосылки создают прозрачные исходные условия для дальнейшей разработки наиболее эффективных и действенных методических рекомендаций по реинжинирингу маркетинговой деятельности украинских машиностроительных предприятий. Severe decrease of Ukrainian industry in general and Ukrainian machine-building branch economic results requires the most rapid and effective measures to create effective methodological platform for crisis stop. To define the most effective instruments and the most priority directions the author of the article analyzed backgrounds of the current situation. He researched such important, and problem in the same time, aspects as: motivate work with a personal, corporative consciousness, innovations implementation, new products developing, new markets mastering, orders book filling. Marketing activity was defined as the most priority direction for redesigning; marketing activity re-engineering was defined as the most effective instrument. The author stated the task to create new image of machine-building enterprise marketing, its new functions, limits of influence and aims. Defined backgrounds create clear initial conditions for the following developing the most effective methodological recommendations of Ukrainian machine-building enterprises’ marketing activity re-engineering. |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Denmark
1
France
1
Germany
9246
Greece
1
Ireland
2720
Lithuania
1
Singapore
529765
Ukraine
88384
United Kingdom
44600
United States
2320853
Unknown Country
3083956
Downloads
Germany
529765
Lithuania
1
Ukraine
264882
United Kingdom
1
United States
1557750
Unknown Country
11
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kobyzskyi_Marketing_Reengineering.pdf | 407.8 kB | Adobe PDF | 2352410 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.