Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68507
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Діагностика маркетингового потенціалу підприємства як базис підвищення його конкурентоспроможності
Other Titles Diagnostics of the Enterprise’s Marketing Potential a Basis for Increasing Its Competitiveness
Диагностика маркетингового потенциала предприятия как базис повышения его конкурентоспособности
Authors Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
маркетингова діагностика
маркетинговая диагностика
marketing diagnostics
маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
marketing activities
маркетинговий потенціал
маркетинговый потенциал
marketing potential
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68507
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Андрєєва, Н. М. Діагностика маркетингового потенціалу підприємства як базис підвищення його конкурентоспроможності [Текст] / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Механізм регулювання економіки. – 2017. – № 3. – С. 55-64.
Abstract У дослідженні визначено, що сучасна економічна дійсність функціонування українських підприємств характеризується впливом загальних світових тенденцій, таких як глобалізація, інформатизація, соціалізація, екологізація, посилення ролі інтеграційних процесів, а також нестабільність, мінливість макро- та мікроекономічного середовища, що сприятиме необхідності проведення досліджень щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняних виробництв. У роботі доведено, що одним із ключових напрямків підвищення рівня конкурентоспроможності є визначення сутності маркетингового потенціалу, ступеня його використання та шляхів активізації невикористаних маркетингових можливостей. На підґрунті вищезазначеного авторами розглянуто діагностику маркетингового потенціалу як ефективний аналітичний інструментарій його дослідження та реалізації можливостей, які не використовуються підприємством, однак можуть принести додатковий прибуток. У статті досліджено наукові підходи до визначення поняття «маркетинговий потенціал» та пропонується авторське трактування цього терміна; визначено місце маркетингового потенціалу в системі загальноекономічного потенціалу підприємства; запропоновано власний підхід до визначення структури маркетингового потенціалу підприємства, а також запропоновано індикатори для його оцінки.
В исследовании определено, что современная экономическая действительность функционирования украинских предприятий характеризуется влиянием общих мировых тенденций, таких как глобализация, информатизация, социализация, экологизация, усиление роли интеграционных процессов, а также нестабильностью, изменчивостью макро- и микроэкономической среды, что способствует необходимости проведения исследований по повышению конкурентоспособности отечественных производств. В работе доказано, что одним из ключевых направлений повышения конкурентоспособности является определение сущности маркетингового потенциала, степени его использования и путей активизации неиспользованных маркетинговых возможностей. На основе вышеупомянутого авторами рассмотрено диагностику маркетингового потенциала как эффективный аналитический инструментарий его исследования и реализации возможностей, которые не используются предприятием, однако могут принести дополнительную прибыль. В статье исследованы научные подходы к определению понятия «маркетинговый потенциал» и предлагается авторская трактовка этого термина; определено место маркетингового потенциала в системе общеэкономического потенциала предприятия; предложено собственный подход к определению структуры маркетингового потенциала предприятия, а также предложены индикаторы для его оценки.
In research determined that the modern economic reality of Ukrainian enterprises functioning is characterized by the influence of global trends, such as globalization, informatization, socialization, greening, increasing of the role of integration processes. It is also characterized by instability, variability of the macro- and microeconomic environment. It leads to the need for research of improving the competitiveness of domestic industries. In the article is proved that the one of the clue directions for increasing competitiveness level is determining of the marketing potential, the level of its using and ways to activate unused marketing opportunities. On the basis of abovementioned it was considered diagnostics of the marketing potential as an effective analytical tool of its research and realization of opportunities that are not used now, but can bring additional profit. In the article approaches to the definition of the "marketing potential" was considered and author's interpretation of this term was proposed. The place of marketing potential in the system of the general economic potential of the enterprise was defined. Authors proposed their own approach to determining the structure of the enterprise marketing potential and considered indicators for its evaluation.
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Australia Australia
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
16499
Lithuania Lithuania
4758
Netherlands Netherlands
634
Singapore Singapore
11125618
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
420246
United Kingdom United Kingdom
210758
United States United States
8913633
Unknown Country Unknown Country
420245

Downloads

France France
1
Germany Germany
121875
Lithuania Lithuania
9516
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1138839
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
11125617
Unknown Country Unknown Country
11

Files

File Size Format Downloads
Andryeyeva_Marketing_Potential.pdf 478.48 kB Adobe PDF 12395862

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.