Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68535
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дидактизація художніх творів для уроку іноземної мови
Authors Сокол, О.С.
ORCID
Keywords художній текст
художественный текст
literary text
мовна культура
языковая культура
linguistic culture
дидактизм
дидактизм
didacticism
дидактичний матеріал
дидактический материал
didactic material
комунікативна діяльність
коммуникативная деятельность
communicative activity
текстотека
текстотека
textbook
методика викладання
методика преподавания
teaching methods
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68535
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Сокол, О.С. Дидактизація художніх творів для уроку іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / О.С. Сокол; наук. керівник О.В. Назаренко. - Суми: СумДУ, 2018. - 41 с.
Abstract Мова текстів художньої літератури сприяє розвитку мовної культури, збагаченню мовних знань учнів, набуттю навичок усного мовлення. Актуальність теми дослідження зумовлена недостатньою кількістю текстів художньої літератури в навчальних посібниках та підручниках з іноземної мови. З огляду на означену актуальність, метою роботи постає дослідження теоретичних та практичних основ використання тексту художнього твору як об'єкта комунікативної діяльності, створення текстотеки на цій основі й розробка методики роботи з художнім текстом в процесі вивчення іноземної мови. Досліджено принципи, етапи та функції навчання комунікації іноземною мовою, виявлені принципи і критерії відбору художніх текстів і вимоги до них. Перманентне використання художніх текстів у вивченні іноземної мови сприяє формуванню інтересу до читання іноземною мовою.
Language of the literary texts contributes to the development of linguistic culture, enrichment students’ language knowledge, acquisition of oral speech skills. The relevance of the topic is determined by the insufficient number of literary texts in textbooks and foreign language textbooks. Taking into account the above-mentioned relevance, purpose of the research is to study theoretical and practical bases of using literary text as an object of communicative activity, creation of a textbook on this basis and development of a technique for working with literary text in the process of foreign language learning. We studied principles, stages and functions of teaching foreign language communication, determined principles and criteria of literary texts selection. Permanent using of literary texts in foreign language studying develops growth of interest to foreign language reading.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Denmark Denmark
-809028224
Germany Germany
62698641
Greece Greece
1
Ireland Ireland
622421117
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5438
Singapore Singapore
-1472697190
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
2071985623
United Kingdom United Kingdom
179750
United States United States
-1472697192
Unknown Country Unknown Country
128485

Downloads

Austria Austria
1
Belarus Belarus
29101
Canada Canada
1
China China
22188601
Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
-809028223
Finland Finland
15517080
France France
62698640
Germany Germany
-1472697191
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
622421116
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1742969533
Poland Poland
1
Russia Russia
-809028227
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
-1472697192
United Kingdom United Kingdom
1274554
United States United States
-1472697192
Unknown Country Unknown Country
-997003548

Files

File Size Format Downloads
Nazarenko_bak_rob.pdf 501.49 kB Adobe PDF -271085643

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.