Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68535
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дидактизація художніх творів для уроку іноземної мови |
Authors |
Сокол, О.С.
|
ORCID | |
Keywords |
художній текст художественный текст literary text мовна культура языковая культура linguistic culture дидактизм дидактизм didacticism дидактичний матеріал дидактический материал didactic material комунікативна діяльність коммуникативная деятельность communicative activity текстотека текстотека textbook методика викладання методика преподавания teaching methods |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68535 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сокол, О.С. Дидактизація художніх творів для уроку іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / О.С. Сокол; наук. керівник О.В. Назаренко. - Суми: СумДУ, 2018. - 41 с. |
Abstract |
Мова текстів художньої літератури сприяє розвитку мовної культури, збагаченню мовних знань учнів, набуттю навичок усного мовлення. Актуальність теми дослідження зумовлена недостатньою кількістю текстів художньої літератури в навчальних посібниках та підручниках з іноземної мови. З огляду на означену актуальність, метою роботи постає дослідження теоретичних та практичних основ використання тексту художнього твору як об'єкта комунікативної діяльності, створення текстотеки на цій основі й розробка методики роботи з художнім текстом в процесі вивчення іноземної мови. Досліджено принципи, етапи та функції навчання комунікації іноземною мовою, виявлені принципи і критерії відбору художніх текстів і вимоги до них. Перманентне використання художніх текстів у вивченні іноземної мови сприяє формуванню інтересу до читання іноземною мовою. Language of the literary texts contributes to the development of linguistic culture, enrichment students’ language knowledge, acquisition of oral speech skills. The relevance of the topic is determined by the insufficient number of literary texts in textbooks and foreign language textbooks. Taking into account the above-mentioned relevance, purpose of the research is to study theoretical and practical bases of using literary text as an object of communicative activity, creation of a textbook on this basis and development of a technique for working with literary text in the process of foreign language learning. We studied principles, stages and functions of teaching foreign language communication, determined principles and criteria of literary texts selection. Permanent using of literary texts in foreign language studying develops growth of interest to foreign language reading. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

-809028224

62698641

1

622421117

1

5438

-1472697190

1

2071985623

179750

-1472697192

128485
Downloads

1

29101

1

22188601

1

-809028223

15517080

62698640

-1472697191

1

1

1

622421116

1

1742969533

1

-809028227

1

-1472697192

1274554

-1472697192

-997003548
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nazarenko_bak_rob.pdf | 501.49 kB | Adobe PDF | -271085643 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.