Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68553
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування фонетичної компетенції студентів мовних вузів за допомогою мобільних технологій навчання |
Authors |
Лоян, К.А.
|
ORCID | |
Keywords |
мобільне навчання мобильное обучение mobile learning вивчення англійської мови изучение английского языка Mobile Assisted Language Learning (MALL) фонетична компетенція фонетическая компетенция phonetic competence мобільні пристрої мобильные устройства mobile devices мобільні додатки мобильные приложения mobile applications |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68553 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Лоян, К.А. Формування фонетичної компетенції студентів мовних вузів за допомогою мобільних технологій навчання [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / К.А. Лоян; наук. керівник А.В. Красуля. - Суми: СумДУ, 2018. - 35 с. |
Abstract |
Бакалаврська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтовано актуальність та практичне значення обраної теми, поставлено мету та завдання дослідження, визначено методи, сформульовано об’єкт та предмет роботи.
У першому розділі розглянуто концепцію «мобільного навчання», досліджено використання мобільних технологій у навчанні англійської мови, проаналізовано переваги та недоліки такого виду навчання.
У другому розділі окреслено результати педагогічного експерименту, проведеного з метою формування фонетичної компетенції студентів за допомогою мобільних додатків. The paper consists of introduction, two chapters, conclusions, the list of references and appendices. The introduction outlines the aim and objectives of the study, justifies theoretical and practical value of the research, and describes its methodology and research design. The first chapter presents the concept of mobile learning, gives an overview of mobile technologies in English as a foreign language classroom, and highlights its advantages and challenges. Chapter 2 details the research findings, provides conclusions and discussions about innovative ways to support students’ foreign language acquisition, namely, phonetic competence development via mobile devices. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Belarus
51978265
Finland
1
France
1
Germany
197254018
Greece
15386
Ireland
5329521
Lithuania
1
Netherlands
2044
Romania
1
Singapore
235416803
Sweden
1
Ukraine
-280913341
United Kingdom
-810095880
United States
856766918
Unknown Country
603260546
Downloads
Finland
1
France
1
Germany
555793922
Lithuania
1
Romania
1661618
Russia
1
Ukraine
-528637352
United Kingdom
1
United States
856766919
Unknown Country
96
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Krasulya_bak_rob.pdf | 882.73 kB | Adobe PDF | 885585208 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.