Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68554
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання мобільних пристроїв на заняттях англійської мови з метою формування навичок аудіювання |
Authors |
Кримова, А.В.
|
ORCID | |
Keywords |
навички аудіювання навыки аудирования listening skills іншомовна аудитивна компетенція иноязычная аудитивная компетенция foreign language listening comprehension технологія мобільного навчання іноземної мови технология мобильного обучения иностранному языку Mobile-Assisted Language Learning (MALL) мобільні додатки мобильные приложения mobile applications освітня платформа образовательная платформа educational platform Graasp |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68554 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кримова, А.В. Використання мобільних пристроїв на заняттях англійської мови з метою формування навичок аудіювання [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / А.В. Кримова; наук. керівник А.В. Красуля. - Суми: СумДУ, 2018. - 50 с. |
Abstract |
Бакалаврська робота присвячена теоретичному та практичному обґрунтуванню доцільності впровадження технології мобільного навчання у процес формування навичок аудіювання англійської мови.
Актуальність обраної теми зумовлена важливістю набуття англомовної аудитивної компетенції та необхідністю пошуку і впровадження у практику новітніх ефективних засобів її формування відповідно до сучасних тенденцій в освітньому процесі.
У дослідженні подано сутнісні характеристики технології мобільного навчання іноземної мови, визначено її основні переваги та недоліки. Проаналізовано можливі шляхи імплементації мобільних засобів у процес навчання англійської мови з огляду на лінгводидактичні особливості формування навичок аудіювання. Проведено дослідно-експерементальну перевірку ефективності застосування освітньої платформи Graasp для формування аудитивних навичок у студентів перекладачів.
За результатами експерименту подано висновки про доцільність впровадження мобільних пристроїв у процес вивчення англійської мови у ВНЗ України як ефективного способу динамізації та підвищення якості освітнього процесу. The Bachelor’s thesis focuses on the theoretical and practical rational for the implementation of mobile learning technology in developing English listening skills. The relevance of the topic is determined by the importance of acquiring English listening comprehension skills and the need for integrating new teaching/learning techniques aligned with innovative educational trends. The study provides the essential characteristics of the Mobile-Assisted Language Learning (MALL) and identifies its key benefits and challenges. The effective ways of mobile devices integration with learning English as a foreign language are analyzed regarding linguodidactic peculiarities of developing listening skills. The usefulness of the educational platform Graasp for developing students-translators’ listening skills is experimentally proved. The research findings suggest that the mobile devices integration with learning English as a foreign language at Institutions of Higher Education in Ukraine is an effective way of dynamization and quality improvement of the educational process. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

9821472

1

1

586711

1

1

6567

1

1643

150343069

1

1173280141

27472543

-2051039598

-689527373
Downloads

1

1

123221

1

1991873

102632584

102632587

1465

1

1

591550809

200465

102632588

1

300686139

1

1

1

-2051039599

1

-689527374

300686140

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Krymova_bak_rob.pdf | 792.01 kB | Adobe PDF | -1237429091 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.