Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68570
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Врахування психотипу учня при застосуванні індивідуально-орієнтованих технологій у викладанні іноземної мови |
Authors |
Біла, О.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
індивідуально-орієнтоване навчання индивидуально-ориентированное обучение student-centred learning психотип personality type стиль навчання стиль обучения learning style модель ВАК VAK model аудіали аудиалы audial візуали визуалы visual кінестети кинестетик kinesthetic лексична компетенція лексическая компетенция lexical competence граматична компетенція грамматическая компетенция grammatical competence |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68570 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Біла, О.Ю. Врахування психотипу учня при застосуванні індивідуально-орієнтованих технологій у викладанні іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / О.Ю. Біла; наук. керівник О.І. Єгорова. - Суми: СумДУ, 2018. - 50 с. |
Abstract |
Бакалаврська робота присвячена аналізу стратегій та технік застосування індивідуального стиля ВАК у процесі викладання англійської мови. Зважаючи на індивідуалізовану спрямованість моделі ВАК, у дослідженні характеризується поняття «індивідуально-орієнтоване навчання» та акцентуються переваги цього підходу під час викладання англійської мови. У контексті визначення терміну «стиль навчання», аналізуються особливості сприйняття інформації учнями як вроджені психофізіологічні характеристики, що визначають психотип учня. На основі результатів експериментального втілення ВАК моделі у процес навчання, у поданій роботі пропонуються практичні техніки та стратегії організації аудиторної роботи для кожного психотипу. The BA thesis focuses on methods and techniques of applying individual learning style VAK in teaching English. Considering the individualised nature of the model VAK, the study deals with the notion and distinctive features of the student-centred approach to education and emphasises its advantages in teaching English language. The study starts from defining the term “learning style” and proceeds to analysing the modality strengths of the language learners as inborn psychophysiological characteristics which determine their personality types and their learning preferences. Departing from the experimental implementation of the VAK model into the learning process, the current study provides with the practical guidelines, techniques and strategies for organising the learning process for each personality type. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Belgium
1
China
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
60269
Lithuania
1
Netherlands
2738
Romania
1
Singapore
240345107
Sweden
30135
Ukraine
22081951
United Kingdom
1952592
United States
449914797
Unknown Country
4695020
Downloads
Belgium
1
Czechia
180746978
France
1
Germany
1952593
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
2739
Norway
2748
Russia
1
Singapore
1
Sweden
30137
Ukraine
121148852
United Kingdom
121148851
United States
121148851
Unknown Country
180746978
Uzbekistan
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yehorova_bak_rob.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | 726928734 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.