Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68579
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості роботи по формуванню фонетичних умінь і навичок на різних етапах |
Authors |
Панченко, В.Б.
|
ORCID | |
Keywords |
навчання іноземних мов обучение иностранному языку foreign language teaching формування мовних навичок формирование речевых навыков language skills forming фонетична компетенція фонетическая компетенция phonetic competence фонетичні навички фонетические навыки phonetic competence постановка вимови постановка произношения pronunciation teaching |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68579 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Панченко, В.Б. Особливості роботи по формуванню фонетичних умінь і навичок на різних етапах [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / В.Б. Панченко; наук. керівник Н.А. Приходько. - Суми: СумДУ, 2018. - 23 с. |
Abstract |
Для успішної комунікації іноземною мовою необхідно мати добре сформовані фонетичні навички. Розвиток фонетичних навичок включає в себе розвиток мовного слуху, оволодіння засобами звукової виразності мовлення (наголос, тон мови, тембр і сила голосу, темп, інтонація), навчання правильній вимові звуків. При постановці правильної вимови необхідно не лише знати і розуміти теоретичні основи фонетики, а й застосовувати отримані знання на практиці, закріплювати отримані навички при відпрацюванні фонетичних вправ.
Бакалаврська робота розкриває поняття і сутність фонетичних навичок, висвітлює фактори, які впливають на успішність формування фонетичних умінь і навичок, а також описує ті види діяльності, які викладач може використовувати на різних етапах навчання іноземних мов. In order to communicate efficiently using a foreign language one needs to have well-developed phonetic skills. Developing phonetic skills includes speech hearing, mastering the means of sound expressivity of speech (stress, tone of speech, voice timbre and power, tempo, intonation), teaching the correct pronunciation of sounds. Forming correct pronunciation not only requires the learner to know and understand the theoretical basis of phonetics, but also to apply the obtained knowledge in practice and master the acquired skills with the help of phonetic exercises. The following bachelor's thesis deals with the concept and essence of phonetic skills, highlighting the factors that affect the success of phonetic competence and skills development, as well as describing the types of activities that can be used at different stages of foreign language teaching. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Germany
1
Greece
1
Ireland
73919
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Singapore
5584819
Ukraine
2017151
United Kingdom
1010001
United States
43278775
Unknown Country
53981820
Downloads
Australia
1
Czechia
147838
Finland
147836
France
5584820
Germany
21872683
Hungary
1
Ireland
21872683
Italy
1
Kazakhstan
1
Lithuania
21872684
Moldova
1
Netherlands
1
Poland
5584817
Romania
936
Russia
17275
South Africa
1
Spain
1
Switzerland
1
Ukraine
53981820
United Kingdom
1
United States
32575729
Unknown Country
53981820
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Panchenko_bak_rob.pdf | 253.14 kB | Adobe PDF | 217640951 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.