Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68999
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методологічні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу |
Other Titles |
The methodological principles of the formation mechanism of enterprises competitiveness based on innovative marketing Методологические основы формирования механизма управления конкурентоспособностью предприятий на началах инновационного маркетинга |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Nahornyi, Yevhen Ihorovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness підприємство предприятие enterprise інноваційний маркетинг инновационный маркетинг innovative marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68999 |
Publisher | Луцький національний технічний університет |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Методологічні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу [Текст] / С.М. Ілляшенко, Є.О. Голишева, Є.І. Нагорний // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (5 жовтня 2018 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 160-162. |
Abstract |
Сформовано комплекс завдань, розв’язання яких дозволить вітчизняним товаровиробникам ефективно управляти їх конкурентоспроможністю, що в свою чергу, дасть можливість успішно просувати їх продукцію на вітчизняний і зарубіжні ринки, посилювати свої ринкові позиції, знизити ринкові ризики, у перспективі зайняти позиції лідера на обраних цільових ринках, забезпечити умови розвитку української економіки в цілому. Сформирован комплекс задач, решение которых позволит отечественным товаропроизводителям эффективно управлять их конкурентоспособностью, что в свою очередь, позволит успешно продвигать их продукцию на национальный и зарубежные рынки, усиливать свои рыночные позиции, снизить рыночные риски, в перспективе занять позиции лидера на выбранных целевых рынках, обеспечит условия развития украинской экономики в целом. Formed complex challenges that will allow the domestic producers to effectively manage their competitiveness, which in turn, will successfully promote their products on the national and foreign markets, enhance their market position, reduce the market risks in the long term to take a leading position in selected target markets, will provide conditions for the development of the Ukrainian economy in General. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Bulgaria
14326214
China
1
Greece
1
Ireland
9879
Japan
1
Lithuania
1
North Macedonia
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
1117419
United Kingdom
517100
United States
79916541
Unknown Country
1117418
Downloads
Ireland
9877
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
6040746
United Kingdom
1
United States
28652429
Unknown Country
35
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
illiashenko_Golisheva_Nagorniy.pdf | 288.05 kB | Adobe PDF | 34703090 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.