Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68999
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методологічні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу
Other Titles The methodological principles of the formation mechanism of enterprises competitiveness based on innovative marketing
Методологические основы формирования механизма управления конкурентоспособностью предприятий на началах инновационного маркетинга
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
підприємство
предприятие
enterprise
інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг
innovative marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68999
Publisher Луцький національний технічний університет
License
Citation Ілляшенко, С.М. Методологічні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу [Текст] / С.М. Ілляшенко, Є.О. Голишева, Є.І. Нагорний // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (5 жовтня 2018 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 160-162.
Abstract Сформовано комплекс завдань, розв’язання яких дозволить вітчизняним товаровиробникам ефективно управляти їх конкурентоспроможністю, що в свою чергу, дасть можливість успішно просувати їх продукцію на вітчизняний і зарубіжні ринки, посилювати свої ринкові позиції, знизити ринкові ризики, у перспективі зайняти позиції лідера на обраних цільових ринках, забезпечити умови розвитку української економіки в цілому.
Сформирован комплекс задач, решение которых позволит отечественным товаропроизводителям эффективно управлять их конкурентоспособностью, что в свою очередь, позволит успешно продвигать их продукцию на национальный и зарубежные рынки, усиливать свои рыночные позиции, снизить рыночные риски, в перспективе занять позиции лидера на выбранных целевых рынках, обеспечит условия развития украинской экономики в целом.
Formed complex challenges that will allow the domestic producers to effectively manage their competitiveness, which in turn, will successfully promote their products on the national and foreign markets, enhance their market position, reduce the market risks in the long term to take a leading position in selected target markets, will provide conditions for the development of the Ukrainian economy in General.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Bulgaria Bulgaria
14326214
China China
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
9879
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
North Macedonia North Macedonia
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1117419
United Kingdom United Kingdom
517100
United States United States
79916541
Unknown Country Unknown Country
1117418

Downloads

Ireland Ireland
9877
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
6040746
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
28652429
Unknown Country Unknown Country
35

Files

File Size Format Downloads
illiashenko_Golisheva_Nagorniy.pdf 288.05 kB Adobe PDF 34703090

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.