Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69093
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Strategic Transformation and Innovation towards Blue Ocean Creation in a Changing Corporate Reality |
Other Titles |
Стратегическая трансформация и инновации в сторону создания голубого океана в меняющейся корпоративной реальности Стратегічна трансформація та інновації щодо створення "Блакитного океану" у зміні корпоративної реальності |
Authors |
Karaoulanis, A.
|
ORCID | |
Keywords |
користувачі пользователи users новаторы новатори innovators руйнівні інновації разрушительные инновации disruptive innovation відкриті інновації открытые инновации open innovation трансформація преобразование transformation |
Type | Article |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69093 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Karaoulanis, A. (2018). Strategic Transformation and Innovation towards Blue Ocean Creation in a Changing Corporate Reality. Business Ethics and Leadership, 2(2), 49-55. DOI: 10.21272/bel.2(2).49-55.2018 |
Abstract |
Основний обсяг статті - підкреслити важливість змін на корпоративному рівні. Адаптація і зміна є наріжним каменем виживання в індустріальному світі. Все швидко змінюється, і компанії повинні розуміти, що для того, щоб вижити і підтримувати свій розвиток, вони повинні перетворити себе. Інновація - це ключ до трансформації, таким чином, зміниться. Основной объем статьи - подчеркнуть значимость изменений на корпоративном уровне. Адаптация и изменение являются краеугольным камнем выживания в промышленном мире. Все меняется быстро, и компаниям необходимо понять, что для того, чтобы выжить и поддерживать свое развитие, им нужно трансформироваться. Инновации - это ключ к трансформации, поэтому меняются. The main scope of the paper is to underline the significance of change on a corporate level. Adapt and change is the cornerstone of survival in the industrial world. Everything is changing rapidly and companies need to understand that in order to survive and sustain their development they need to transform themselves. Innovating is the key towards transformation, thus change. |
Appears in Collections: |
Business Ethics and Leadership (BEL) |
Views

-790356227

-1921120738

1

1

254982394

-99606280

5926385

1

1

1

293203564

148237

-1021392094

1

2049374409

1234795170

529541066

339944530

1

756295188

1

1

1309530

1

1

128346

106992

1

1

1119

1211449131

163514

1

1

1

1

1172324169

996223819

1

1

1

190954

1

1

111121

1

115222

-790356229

-109815062

16469610

1

1
Downloads

1

66511

1

1

1

1308580130

1

1

1

756295195

60908

1234795171

444298033

15617

124528

112012

1

84470

1

444298025

1

1

34788

185187

73588

79288

1

196619

1978600240

-1921120738

16469611

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Karaoulanis_Strategic_Transformation_and_Innovation.pdf | 312.52 kB | Adobe PDF | -31718100 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.