Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69522
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Зміни у сприйнятті ІТ-продукту як товару: методи дослідження технологічних інновацій |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
![]() Рева, А.О. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
технологічні інновації технологические инновации technological innovations ІТ-продукт IT product дослідження продукту исследования продукта investigations of product маркетингові дослідження маркетинговые исследования marketing investigations |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69522 |
Publisher | ІВВ Луцького НТУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Летуновська Н.Є. Зміни у сприйнятті ІТ-продукту як товару: методи дослідження технологічних інновацій / Н.Є. Летуновська, А.О. Рева // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (5 жовтня 2018 р.). - Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. - С. 256-258. |
Abstract |
У тезах проаналізовані методи маркетингових досліджень для технологічних інновацій. Проаналізовані переваги та недоліки цих методів та доцільність їх використання в практичній діяльності. В тезисах проанализированы методы маркетингових исследований для технологических инноваций. Проанализированы преимущества и недостатки этих методов и целесообразность их использования в практической деятельности. The thesis analyzes the methods of marketing research for technological innovations. The advantages and disadvantages of these methods and the feasibility of their use in practical activity are analyzed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

69701

992

15079

1

247

1

496802

248649

2815723

4143998
Downloads

1

1

1

1

2815723

1

4143997

9
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
tezy_Letunovska.pdf | 284.51 kB | Adobe PDF | 6959734 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.