Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7057
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання інноваційних технологій процесі викладання математичних дисциплін |
Authors |
Martynova, Nataliia Serhiivna
![]() Ходеєва, Д. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5747-0375 |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7057 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ходєєва, Д. Використання інноваційних технологій процесі викладання математичних дисциплін [Текст] / Д. Ходєєва, Н. С. Мартинова // Матеріали науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету технічних систем та енергоефективних технологій : конференція присвячена Дню науки в Україні. — Суми : СумДУ, 2009. — Ч.II. — С. 89-90. |
Abstract |
Практика використання комп'ютерних засобів навчання часто починається
з надання студентам електронних конспектів, застосування під час лекції
комп’ютерних презентацій, використання програм тестування. Звичайно, це
полегшує працю викладача, адже не потрібно здійснювати складні креслення та
відображати громіздкі послідовності формул на аудиторній дошці. Це полегшує
і зусилля студентів по оволодінню матеріалом. Та постає питання: а чи потрібен
сам викладач, коли створенні електронні конспекти лекцій, виділені обов’язкові
для запам’ятовування фрагменти у комп’ютерних презентаціях, напрацьовані
тести для перевірки мінімального обсягу знань?
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7057 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ТеСЕТ) |
Views

8030

6

2

261

1

1

281005

1

1

16060

19

1

5

1806445

935340

9703673

12750896
Downloads

3

2

262

1

1

1

3609229

96349

12750895

258
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
5.pdf | 117.51 kB | Adobe PDF | 16457001 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.