Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70722
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості та значення маркетингового аудиту на промислових підприємствах |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Макаренко, Є.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
маркетинговий аудит маркетинговый аудит marketing audit промислове підприємство промышленное предприятие industrial enterprise |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70722 |
Publisher | Харківський державний університет харчування та торгівлі; Видавництво Іванченка І.С. |
License | |
Citation | Сигида, Л.О. Особливості та значення маркетингового аудиту на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида, Є.В. Макаренко // Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 жовтня 2018 р. / редкол.: О.І. Черевко [та ін.]. – Х.: ХДУХТ; Видавництво Іванченка І. С., 2018. – С. 375-376. |
Abstract |
Маркетинговий аудит є ключовим механізмом регулювання та контролю діяльності підприємства. Ця процедура дає можливість вчасно виявити нечітко визначені цілі чи неефективну стратегію, виправити недоліки в різних сферах діяльності підприємства. Тому аудит справедливо вважається основою ефективної діяльності підприємств та впровадження до неї стратегічних змін. Маркетинговый аудит является ключевым механизмом регулирования и контроля деятельности предприятия. Эта процедура дает возможность вовремя выявить нечетко определеные цели или неэффективную стратегию, исправить недостатки в различных сферах деятельности предприятия. Поэтому аудит справедливо считается основой эффективной деятельности предприятий и внедрения в нее стратегических изменений. Marketing audit is a key mechanism for regulating and controlling the activities of an enterprise. This procedure allows timely detection of unclear goals or ineffective strategy, correcting deficiencies in different areas of the enterprise. Therefore, the audit is fairly considered as the basis for the effective operation of enterprises and the introduction of strategic changes to it. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Germany
1
Greece
1
Ireland
2430
Lithuania
1
Slovenia
1
Ukraine
33265
United Kingdom
16818
United States
356955
Unknown Country
33264
Downloads
Lithuania
1
Ukraine
99609
United Kingdom
1
United States
356955
Unknown Country
4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Audyt_Syhyda.pdf | 128.8 kB | Adobe PDF | 456570 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.