Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/71035
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | The essence of retail and development of retail banking innovative mechanisms in Ukraine |
Other Titles |
Сутність ритейлу та розвиток інноваційних механізмів банківського ритейлу в Україні |
Authors |
Kuznyetsova, A.
Kozmuk, N. Zherebylo, I. Sydorova, O. Zvarych, M. |
ORCID | |
Keywords |
retail retail banking commercial banks innovations deposit portfolio innovative retail banking mechanism banking service бренд імідж країни конкурентоспроможність стійкість репутація країни |
Type | Article |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/71035 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Kuznyetsova, A., Kozmuk, N., Zherebylo, I., Sydorova, O., & Zvarych, M. (2018). The Essence of Retail and Development of Retail Banking Innovative Mechanisms in Ukraine. Marketing and Management of Innovations, 4, 316-331. http://doi.org/10.21272/mmi.2018.4-27 |
Abstract |
In the context of the dynamic development of retail banking business and competition growth, domestic
banks are beginning to pay special attention to their customers, realizing that their success in the future will depend
on a long-term close partnership with customers and on the level of satisfaction with the services provided. An
important feature of modern banking taking into account form and technologies of cooperation is increasingly
approaching of banking services for individuals to retail. Banks create a customer-oriented business model by offering
specific services to specific groups of clients, trying to implement the principle of individual service for mass clientele.
The ability of banks to respond to changes and the emergence of new consumer needs is increasing. Thus, the
purpose of the article is to summarize and reflect the main theoretical aspects and development process of banking
retail in Ukraine, to search for ways to optimize and increase the volume of banking products and services sales. It is
determined that in order to achieve banking retail development banks need to keep deposits on their accounts by
offering depositors more favourable conditions than other banks; to increase the resource base by attracting
population deposits. A number of specific features of the banking retail sector are presented, such as: local assortment
policy, which means the need of banking products portfolio adjustment, depending on the location of a banking
institution; banking services complexity, which requires from clients a certain educational level; the need to support
each client individual liquidity which makes possible to carry on further credit activities, ensure funds circulation;
banking services individualization means taking into account the needs and interests of banking institution clients
when forming a banking services package; banking services diversification what provides both an individual approach
to the client and an expanding range of opportunities in choosing one or another action and perspective. During the
scientific research the methods of logical generalization and scientific abstraction, the statistical method, the tabular
method (for displaying of traditional banking services and banking retail features), the schematic method (for the main
trends of online retailing and the benefits of innovative banking business technologies reflection) were used. The
results of the study give grounds to assert that introduction of innovative measures in banking institutions activity
which provide the latest approaches to banking retail policy development plays an important role in increasing the
volume of banking products and services sales. В умовах динамічного розвитку роздрібного банківського бізнесу та зростання конкуренції, вітчизняні банки починають приділяти особливу увагу власним споживачам, розуміючи, що успішність діяльності банків у майбутньому залежатиме від довготривалих тісних партнерських відносин з клієнтами та від рівня їхньої задоволеності наданими послугами. Важливою характерною рисою сучасної банківської справи є те, що за формою та технологіями банківське обслуговування фізичних осіб все більше наближається до роздрібної торгівлі, ритейлу. Банки створюють клієнтоорієнтовану модель ведення бізнесу, пропонуючи специфічні види послуг специфічним групам клієнтів, намагаючись реалізувати принцип індивідуального обслуговування масової клієнтури. Зростає спроможність банків відзиватися на зміни та появу нових потреб споживачів. Таким чином, метою статті є узагальнення та відображення основних теоретичних аспектів та розвитку банківського Україні, пошук шляхів оптимізації та збільшення обсягів продажу банківських продуктів і банківських послуг, забезпечення ведення ефективної маркетингової політики банку в сучасних умовах. Для розвитку банківського ритейлу банкам необхідно втримати депозитні вклади, запропонувавши вкладникам більш вигідні умови порівняно з іншими банками; нарощувати ресурсну базу за рахунок залучення депозитів населення. Виведено низку специфічних рис та особливостей банківського ритейлу, якими є: локальна асортиментна політика – полягає в потребі коригування портфеля банківських продуктів в залежності від місця розташування банківської установи; складність банківських послуг – вимагає від клієнтів певного освітнього рівня; необхідність підтримки особистої ліквідності кожного клієнта – без її забезпечення стає неможливим ведення подальшої кредитної діяльності, забезпечення кругообігу коштів; індивідуалізація банківських послуг – полягає у врахуванні потреб і інтересів клієнтів банківської установи при формуванні пакету банківських послуг; диверсифікація банківських послуг – забезпечує як індивідуальний підхід до клієнта так і розширення спектру можливостей в виборі тих чи інших дій і перспектив. Крім того, в дослідженні наголошується на такій важливій складовій, як формування лояльності клієнта за рахунок: локаційного підходу до організації торгових точок; використання франчайзингової системи; спеціального угруповання асортименту; застосування спеціалізованого торгового обладнання; використання трейд-маркетингових технологій; вдосконалення форм розрахунків з покупцями; мінімального присутність торгового персоналу, пріоритету самообслуговування; автоматизації обліку, закупівель і зберігання товару; оптимізації діяльності логістичних структурних підрозділів та ін. Наведений перелік застосовуваних в статті технологій свідчить, що рітейл – це не тільки торгівля. Більшою мірою він являє собою особливу систему, в організаційному плані складається з посередницьких, логістичних, банківських структур, компаній оптової торгівлі. У процесі наукового дослідження використано методи логічного узагальнення і наукової абстракції, статистичний метод, табличний метод (при відображенні особливостей традиційного банківського обслуговування та банківського ритейлу) , схематичний метод (при відображенні основних трендів онлайн-ритейлу і переваг інноваційних технологій ведення банківського бізнесу) Результати дослідження дають підстави стверджувати, що для підвищення обсягів продажу банківських продуктів і банківських послуг, значну роль відіграє впровадження в діяльність банківських установ інноваційних заходів, що забезпечують новітні підходи до формування політики банківського ритейлу. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
155083
China
77539
France
1
Germany
2667245
Greece
1752
India
1
Indonesia
1
Ireland
14033
Japan
1
Lithuania
1
Macao SAR China
1
Slovakia
1
Taiwan
1
Ukraine
323543820
United Kingdom
10203744
United States
323543819
Unknown Country
20252406
Downloads
Brazil
1
China
1
India
1
Indonesia
1
Ireland
1
Kenya
155078
Lithuania
1
Nigeria
1
South Africa
1
Ukraine
55422729
United Kingdom
1
United States
269919599
Unknown Country
6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
А92-04-2018_Kuznyetsova.pdf | 823.38 kB | Adobe PDF | 325497421 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.