Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72050
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement |
Other Titles |
Реализация стратегий аргументативного влияния в американской политической рекламе Реалізація стратегій аргументативного впливу в американській політичній рекламі |
Authors |
Chulanova, Halyna Valeriivna
Syzonenko, M.I. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9961-0308 |
Keywords |
стратегія аргументація вплив політична реклама стратегия аргументация влияние политическая реклама strategy argumentation impact political advertisement |
Type | Article |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72050 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Chulanova, H.V. Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement / H.V. Chulanova, M.I. Syzonenko // Філологічні трактати. - 2018. - Т.10, № 4. - С. 76-84. - DOI: 10.21272/Ftrk.2018.10(4)-10. |
Abstract |
Стаття розглядає стратегію як чітко визначений план дій для досягнення комунікативної мети в рамках політичного дискурсу. Детально вивчені основні елементи аргументації та впливу, їх функції, а також значення для учасників комунікації. Крім того, в результаті опрацювання робіт багатьох дослідників, які також вивчали цю тему було чітко розмежовано поняття «стратегія», «вплив» та «аргументація». Особлива увага приділена різним класифікаціям стратегій впливу, які зазначені у роботах відомих дослідників, а також тактикам їх реалізації. У процесі дослідження виявлено, що яскраві картинки, зворушливі історії, мотивуючі промови завжди є частиною тієї чи іншої тактики впливу на свідомість людини, неважливо помічає вона це чи ні. Причому рекламні ролики мають попит у різних сферах життя суспільства: комерційній, освітній, спортивній і т.д. Сфера політики не є винятком, а навпаки досить ілюстративним прикладом. Реклама визначена як основний засіб аргументативного впливу на суспільство у політичній сфері життя. На матеріалі розглянутих роликів американської політичної реклами визначено основні мовні засоби, якими користуються політики для досягнення визначеної комунікативної мети. Особливо детально були досліджені приклади використання різних стратегій і тактик, та виділені засоби їх втілення. Отже, З поміж цілого ряду різноманітних класифікацій було виділено одну, за якою і були досліджені приклади американської реклами. На основі всіх отриманих результатів, та знайдених фактів під час проведеного дослідження були сформовані власні висновки в рамках обраної теми. Важливим етапом роботи було також виділення перспектив подальших досліджень обраної теми у рамках політичного дискурсу. З власної ініціативи були зазначені перспективи більш детальних спостережень й у інших сферах життя, які чинять не менший вплив на сучасне суспільство. Статья рассматривает стратегию как четко определенный план действий достижения коммуникативной цели в политической рекламе. Детально изучены основные элементы аргументации и воздействия, их функции, а также значение для участников коммуникации. Особое внимание уделено различным классификациям стратегий влияния, которые указаны в работах лингвистов, а также тактикам их реализации. Исследованы различные яркие картинки, трогательные истории и мотивирующие речи, которые создают большой эффект на зрителя. Реклама определена как действенное средство аргументативном влияния на общество в политической сфере жизни. На материале рассмотренных американских политических рекламных роликов определены основные языковые средства, которыми пользуются политики для достижения определенной цели. Среди целого ряда различных классификаций выделена одна, по которой собственно были исследованы отобранные примеры американской рекламы. Важным этапом работы было также выделение перспектив дальнейших исследований выбранной темы в рамках лингвистики и других наук. По собственной инициативе были отмечены перспективы более детального изучения влияния рекламы, действие которого не менее и в других сферах жизни общества. The article considers the strategy as a clearly defined plan aimed to achieve a communicative goal in the political advertisement. The basic elements of the argumentation and impact, their functions, as well as the importance of the communication for the participants have been thoroughly studied. In addition, as a result of the work of mwany researchers who also studied this topic, the notion of "strategy", "influence" and "argumentation" has been clearly specified. In the course of the investigation various bright pictures, touching stories and motivating speeches that create a great effect on the viewer have been analyzed. The advertisement is defined as an effective means of argument impact on the society in the political sphere of life. Based on the material of the reviewed American political advertisement, the main language tools that politicians use to achieve a specific goal are identified. From a number of different classifications, one was singled out for which selected examples of American advertising were actually investigated. An important part of the work was also to highlight the prospects for further researches within the chosen topic in linguistics and other sciences. At the own initiative, prospects for a more detailed study of the impact of advertisement were noted, whose effect is not less in other areas of society. |
Appears in Collections: |
Філологічні трактати |
Views
Bulgaria
1
Canada
1
China
-1653877657
Finland
1
Germany
1538504533
Greece
1
Ireland
1465169
Japan
1
Kenya
527
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1057
Singapore
-551292552
Sweden
16635
Switzerland
1
Taiwan
1
Turkey
1
Ukraine
489048283
United Kingdom
72020933
United States
-879632801
Unknown Country
171744870
Vietnam
33276
Downloads
China
1
Germany
1
Ghana
1
India
1
Lithuania
1
Ukraine
171744872
United Kingdom
1
United States
-947297887
Unknown Country
6
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chulanova_Syzonenko_Ftrk_2018.pdf | 356.99 kB | Adobe PDF | -775553002 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.