Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72340
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Складові елементи організаційно-економічного механізму управління збутом в системі комерціалізації інновацій машинобудівного підприємства
Authors Олефіренко, О.М.
Shevliuha, Olena Hennadiivna
ORCID
Keywords інновації
инновации
innovations
Type Article
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72340
Publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
License
Citation Олефіренко, О.М. Складові елементи організаційно-економічного механізму управління збутом в системі комерціалізації інновацій машинобудівного підприємства / О.М. Олефіренко, О.Г. Шевлюга // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 6 (17). – Режим доступу: http://www.easterneuropeebm.in.ua/journal/17_2018/53.pdf
Abstract У статті запропоновано схему організаційно-економічного механізму управління збутом в системі комерціалізації інновацій машинобудівних підприємств. Подано авторське визначення управління збутом в системі комерціалізації інновацій. Детально охарактеризовані складові елементи та підсистеми механізму. Розглянуто функції та принципи формування механізму. Розглянуто методи удосконалення збутової діяльності підприємств.
В статье предложена схема организационно-экономического механизма управления сбытом в системе коммерциализации инноваций машиностроительных предприятий. Представлено авторское определение управления сбытом в системе коммерциализации инноваций. Подробно охарактеризованы составляющие элементы и подсистемы механизма. Рассмотрены функции и принципы формирования механизма. Рассмотрены методы совершенствования сбытовой деятельности предприятий.
The scheme of organizational and economic mechanism of sales management in the system of innovations commercialization of machine-building enterprises is offered in the article. The author's definition of sales management in the system of innovations commercialization is presented. The components and subsystem of the mechanism are described in details. The functions and principles of forming the mechanism are considered. The methods of sales activity improvement of enterprises are considered.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Ireland Ireland
5556
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
437850
United Kingdom United Kingdom
219194
United States United States
3461446
Unknown Country Unknown Country
437849

Downloads

France France
100992
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1260542
United Kingdom United Kingdom
219195
United States United States
2360995
Unknown Country Unknown Country
4561908

Files

File Size Format Downloads
Shevliuha_Article_2018.pdf 290.41 kB Adobe PDF 8503635

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.