Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7263
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання системи moodle для активізації самостійної роботи студентів |
Authors |
Aleksenko, Olha Vasylivna
![]() Стельна, Т.В. Штика, С.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2355-6362 |
Keywords |
дистаційне навчання дистанционное обучение Distance Learning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7263 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Алексенко, О.В. Використання системи moodle для активізації самостійної роботи студентів [Текст] / О.В. Алексенко, Т.В. Стельна, С.М. Штика // Інтелектуальні системи в промисловості і освіті (ІСПО)-2009 : Тези доповідей Другої міжнародної науково-технічної конференції (Суми, 3-5 грудня 2009 року) / Редкол.: А.С. Довбиш, О.А.Борисенко, С.П. Шаповалов. - Суми : СумДУ, 2009. - С.135-136. |
Abstract |
Для підвищення якості самостійної роботи студентів спеціальності «Інформаційні технології навчання» з дисципліни «Технології програмування та створення програмних продуктів», було вирішено розробити курс в системі MOODLE. Система передбачає широке використання дослідницьких проблемних методів, використання отриманих знань в спільній та індивідуальній діяльності, розвиток не тільки самостійного мислення, але й культури спілкування, вміння виконувати різні соціальні ролі у спільній діяльності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7263 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views

1

61485

3

2

122960

726240

1

10250

1

23

1

1

3

4797182

2419087

53190162

4797181
Downloads

2

420

1

14386898

1

14386898

105
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
ISPO2009_ввести.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | 28774325 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.