Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72675
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Making the Aims Smart in Lesson Planning |
Authors |
Liashenko, Iryna Volodymyrivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-4211-5116 |
Keywords |
цілі заняття цели занятия lesson aims підхід SMART до планування занять подход SMART к планированию занятий SMART aims approach планування урока планирование урока lesson planning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72675 |
Publisher | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
License | |
Citation | Liashenko, I.V. Making the Aims Smart in Lesson Planning [Текст] / I.V. Liashenko // Дослідження та впровадження в навчальний процес сучасних моделей викладання іноземної мови: лінгво-дидактичні, методичні та міжнародні перспективи: збірник матеріалів І Міжнародної (V онлайн) науково-практичної інтернет-конференції аспірантів та науковців з питань методики викладання іноземної мови, 18 березня 2019 р. – Одеса: Одеський нац. університет імені І. І. Мечникова, 2019. – C. 161-164. |
Abstract |
Ця стаття містить обговорення встановлення цілей у розробці курсу як підходу SMART. У ньому розглядаються фактори, які є важливими у виборі правильних цілей при формуванні програми чи набору уроків, таких як підхід; навчальний план або підручник; розмір класу; рівень, час. Він також пояснює абревіатуру SMART і визначає практичне використання цілей у плануванні уроків. В этой статье обсуждается постановка целей при разработке курса как SMART-подхода. В нем рассматриваются факторы, которые важны при выборе правильных целей при составлении учебного плана или набора уроков, таких как подход; учебный план или учебник; размер класса; уровень, сроки. Это также объясняет аббревиатуру SMART и определяет практическое использование целей при планировании уроков. This paper provides a discussion of aim setting in designing a course as a SMART approach. It examines the factors which are important in choosing the right aims while making the syllabus or set of lessons, such as approach; syllabus or textbook; the size of class; level, timing. It also explains the acronym SMART and determines the practical usage of aims in planning the lessons. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
674880905
Brazil
1
Canada
884245996
Denmark
1
France
1
Germany
156726
India
485034
Indonesia
1
Ireland
56769
Lithuania
1
Malaysia
451185095
Netherlands
150395034
Nigeria
189683
Pakistan
16267
Philippines
180289
Slovakia
884245993
South Africa
177231126
South Korea
1
Sri Lanka
90092
Sweden
-987905671
Ukraine
-1845629370
United Arab Emirates
1
United Kingdom
1313469927
United States
-757732778
Unknown Country
25
Vietnam
8099229
Downloads
Australia
244917561
Canada
1
Czechia
-1668151167
Gambia
8099224
Germany
-1668151168
Hong Kong SAR China
1
India
1
Indonesia
1
Iran
118956
Ireland
42356
Jordan
1
Lithuania
1
Malaysia
1
Malta
1
Mauritius
1
Netherlands
150395033
Pakistan
1
Philippines
1
Singapore
2029182532
Slovakia
884245994
South Africa
177231127
South Korea
2725
Trinidad & Tobago
2045811
Ukraine
-1845629371
United Kingdom
2029182540
United States
-757732780
Unknown Country
16
Vietnam
8099230
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Liashenko_Smart.pdf | 513.93 kB | Adobe PDF | -406101370 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.