Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72690
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Відкриті освітні ресурси у викладанні іноземних мов |
Other Titles |
Open educational ressources in foregn language teaching |
Authors |
Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-9710-3844 |
Keywords |
відкриті освітні ресурси открытые образовательные ресурсы open educational resources викладання іноземних мов преподавание иностранных языков teaching foreign languages інтерактивні завдання интерактивные задания interactive tasks мотивація мотивация motivation змішане навчання смешанное обучение blended learning автентичні матеріали аутентичные материалы authentic materials |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72690 |
Publisher | Одеський національний університет імені І.І. Мечникова |
License | |
Citation | Скарлупіна, Ю.А. Відкриті освітні ресурси у викладанні іноземних мов // Дослідження та впровадження в навчальний процес сучасних моделей викладання іноземної мови: лінгво-дидактичні, методичні та міжнародні перспективи: збірник матеріалів конференції 18 березня 2019 р. – Одеса: Одеський нац. університет імені І. І. Мечникова, 2019. – С. 243–246. |
Abstract |
Використання методів змішаного навчання надає багато можливостей для викладання іноземних мов. В цьому контексті, позитивний вплив використання відкритих освітніх ресурсів важко переоцінити, оскільки вони надають студентам доступ до автентичних матеріалів, інтерактивних завдань і платформ для створення власного контенту. Использование методов смешанного обучения предоставляет ряд возможностей для преподавания иностранных языков. В этом контексте, позитивное влияние использования открытых образовательных ресурсов трудно переоценить, поскольку они дают студентам доступ к аутентичным материалам, интерактивным заданиям и платформам для создания собственного контента. Using the methods of blended learning gives a number of opportunities for teaching foreign languages. In this context, the positive effect of using free open educational resources cannot be overestimated, as far as they provide the students with the access to authentic materials, interactive tasks and possibilities for creating their own content. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Belgium
1410470618
Canada
1
France
1
Germany
1410470613
Ireland
134339
Lithuania
1
Ukraine
219946199
United Kingdom
8100273
United States
1410470620
Unknown Country
16199558
Downloads
France
1
Germany
1973
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
423692835
United Kingdom
48154975
United States
1163776170
Unknown Country
17
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Skarloupina_03_19.pdf | 148.77 kB | Adobe PDF | 1635625973 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.