Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72703
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Management of Innovations in Hungarian HEIs: Enhancing the Erasmus Mobility Programme |
Other Titles |
Управління інноваційним розвитком ЗВО Угорщини: поширення програм мобільності Erasmus |
Authors |
Bartha, Z.
Gubik, A.S. Rethi, G. |
ORCID | |
Keywords |
Erasmus інновації в освіті управління освітою академічна мобільність студент innovation in education management in education student mobility student |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72703 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Bartha, Z., Gubik, A., S., & Rethi, G. (2019). Management of Innovations in Hungarian HEIs: Enhancing the Erasmus Mobility Programme. Marketing and Management of Innovations, 1, 84-95. http://doi.org/10.21272/mmi.2019.1-07 |
Abstract |
Сучасні тенденції популяризації програм міжнародної студентської мобільності обумовлюють зростання кількості угорських студентів, які вибороли право на проходження навчання за Європейськими програмами у період з 1998 по 2012 рр. Однак, після 2012 року кількість студентів почала скорочуватись, утворюючи значний розрив між фактичною чисельністю учасників програм та наданою квотою на мобільність для студентів Угорщини за програмами Erasmus. Незважаючи на те, що для проаналізованих університетів скорочення кількості учасників програм мобільності є більш суттєвим, у порівнянні з іншими угорськими університетами, подібна спадаюча тенденція простежується у масштабах всієї країни. Основною метою дослідження є аналіз та систематизація основних бар’єрів поширення програм мобільності Erasmus, а також розробка дієвих механізмів їх усунення. Емпіричні дані для дослідження були отримані на основі анкетування 225 респондентів – студентів Мішкольцького Університету, проведеного у 2016 році. Для аналізу отриманих даних авторами використано бінарну логістичну регресію. Емпіричні результати дослідження дали підстави виокремити фактори, що стримують поширення програм мобільності серед ЗВО Угорщини, а саме: рівень інформованості студентів та викладачів про програми мобільності Erasmus; міжнародний досвід/обізнаність у мультикультурному середовищі; рівень володіння іноземною мовою; побоювання механізму безготівкових грошових переказів; рівень освіти. Згідно результатів проведеного дослідження авторами запропоновано шляхи подолання вищенаведених бар’єрів, а саме: налагодження комунікацій зі студентами з метою підвищення рівня їх поінформованості про можливості програми мобільності Erasmus; удосконалення послуг, що
сприятимуть подоланню мовних перешкод та проблем процесу безготівкового перерахування
коштів; ознайомлюючі міжнародні поїздки та літні школи, що можуть надати студентам міжнародний досвід. Автори зазначають, що запропоновані у рамках дослідження пропозиції, є нескладними у реалізації, однак, їх імплементація може стримуватись браком фінансових ресурсів в університетах, а також відсутністю чіткої стратегії їх розвитку та орієнтації на цілі програми Erasmus. Незважаючи на те, що опитування проведене серед студентів університету Мішкольця, автори наголошують на тому, що отримані висновки можуть бути використаними східноєвропейським університетам, метою яких є активізація міжнародної студентської мобільності. The number of outgoing Erasmus students had been on the rise in Hungary between 1998 and 2012 when it reached the European mean. Following that year the numbers started to decline, creating an ever-increasing gap between the actual mobility numbers, and the quotas that the country had financial support for. Although some Hungarian institutions (e.g. the universities represented by the authors) are more affected than others, the trend is similar throughout the country. The goal of this study is to shed light on the main mobility barriers and to suggest some changes that can help in overcoming them. The study is based on a questionnaire conducted in February 2016 on all students enrolled at the University of Miskolc. A total of 225 answers were recorded. The binomial logistic regression analysis conducted by us shows that the most important barriers are the following: students' familiarity with the Erasmus programme and the staff responsible for it; international experience/familiarity with the international environment; foreign language skills; fear from the credit transfer mechanism; study level. Our suggestions to overcome these barriers are the following: better communication and involvement could familiarize students with Erasmus opportunities; improvements of services could help to overcome language deficiencies and credit transfer problems, and foreign study trips and international summer schools could provide them with important international experience. These suggestions would be relatively easy to implement, however, currently they are hindered by the universities' lack of financial resources, and also by the lack of clear strategy and commitment to Erasmus goals. Although the survey was conducted among Miskolc students, our findings may bring valuable insights to other Eastern European Universities as well that aim to intensify international student mobility. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Algeria
1
Australia
1
Austria
4977697
China
1
Egypt
1
Finland
1
France
1
Germany
132054870
Greece
1761608261
Hungary
849185175
Ireland
803378
Lithuania
61058
Netherlands
4977701
Norway
1
Poland
1
Romania
19094557
Singapore
1
Turkey
1
Ukraine
1761608260
United Kingdom
631221146
United States
907490075
Unknown Country
1761608259
Vietnam
1087
Downloads
Algeria
1
Germany
849185175
Greece
1761608262
Hungary
1
Ireland
1
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
803369
Russia
1
Turkey
1
Uganda
1
Ukraine
40154
United Kingdom
631221147
United States
-755243057
Unknown Country
4
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zoltan Bartha_MMI_01_2019.pdf | 280.78 kB | Adobe PDF | -1807352232 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.