Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72737
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data |
Other Titles |
Еволюційний розвиток сегментації споживачів в епоху Big Data |
Authors |
Verdenhofs, A.
Tambovceva, T. |
ORCID | |
Keywords |
сегментація Big Data прогнозна модель дерево рішень програмне середовище RapidMiner segmentation Big Data predictive modelling decision tree RapidMiner |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72737 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Verdenhofs, A., & Tambovceva, T. (2019). Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data. Marketing and Management of Innovations, 1, 238-243. http://doi.org/10.21272/mmi.2019.1-20 |
Abstract |
Розвиток інформаційних технологій (ІТ) спричиняє збільшення масиву даних (Big Data), які необхідно генерувати, зберігати та обробляти для задоволення потреб споживачів. При цьому сегментація, як один із маркетингових інструментів, може сприяти розвитку торговельної діяльності організації та отриманню вигід від неї. Поряд із цим автори зазначають, що маркетологам та особам, які приймають рішення, важливо розуміти основні принципи прогнозного моделювання та аналізу Big Data з точки зору сегментації ринку. Результати дослідження свідчать, що маркетинг та ІТ поєднуються внаслідок дайджиталізації, а статистика набуває все більшого значення завдяки зростанню Big Data та можливостей інтелектуального їх аналізу. Метою даного дослідження є формування принципів поділу споживачів на відповідні сегменти, використовуючи прогнозне моделювання на основі Big Data компанії. Вихідні данні для дослідження надані небанківською кредитною установою Латвії АТ «4finance». Таким чином, у ході дослідження, процес інтелектуального аналізу даних описаний та виконаний на основі інформації, наданої вищезазначеною компанією. З метою здійснення інтелектуального аналізу даних та виокремлення сегментів клієнтів автори використали програмне середовище RapidMiner та застосовували методологію інтелектуального аналізу даних CRISP-DM. У ході дослідження для оцінки
економічного ефекту від створеної моделі сегментації споживачів (11321 споживача), автори перевірили три види діяльності компанії. У ході дослідження усіх клієнтів було поділено на дві групи відповідно до створеної прогнозної моделі: перша група складається із клієнтів, які згідно прогнозам, стануть неактивними, тоді як друга група представлена клієнтами, пасивність яких не передбачалась. Окрім цього, усіх клієнтів було поділено на три групи, які містять аналогічний розподіл за очікуваним результатом. Таким чином, на основі отриманих результатів дослідження автори виявили загальні
характеристики сегментації та прогнозного моделювання. На основі результатів проведеного емпіричного дослідження авторами визначено, що створення споживчих сегментів є можливим за допомогою прогнозної моделі високої складності, не використовуючи при цьому статистичних кодів програмного забезпечення. Так, результати дослідження дають підстави стверджувати, що впровадження сегментації на основі інтелектуального аналізу даних та прогнозного моделювання можуть принести економічні вигоди організації у ключових сферах її діяльності. Таким чином, створена у ході дослідження модель сегментації демонструє економічні вигоди для компанії. Автори зазначають, що даний сегментаційний
підхід можна використовувати у різних сферах бізнесу. The development of information technology (IT) causes an increase in the amount of data to be created, stored and processed for the needs of various organizations. Segmentation is one of the marketing tools can help the organization to promote sales activities and benefit from it. It is important for marketing practitioners and decision makers to understand the concept of predictive modelling and have an understanding of how to use big data for segmentation purposes. Marketing and Information Technology are blending due to digitalization, statistics is becoming more important due to the rise of big data and data mining opportunities. Boarders of different disciplines are becoming vaguer and interconnection of disciplines can be observed more often. The purpose of the study is to create customer segments based on predictive modelling by using big data available in an organization. Data for modelling is used from a non-banking lending company based in Latvia AS 4finance. The process of data mining is described and performed in the study using data provided by the company. For the data mining process and the development of customer segments, the authors selected RapidMiner Studio software and used CRISP-DM data mining methodology. Three types of activities were tested to evaluate the economic benefit of created segmentation model on overall 11321 customers. All customers were segmented into two groups based on the created predictive model – one group contained customers that were predicted to become an inactive and second group with customers that were not predicted to become inactive. All customers were split into three groups containing a similar split of predicted outcome. Three different types of activities were performed with all three groups. As a result, common characteristics of segmentation and predictive modelling were identified. The results of the empirical study show that it is possible to create customer segments by using sophisticated predictive model. This can be achieved without having to write statistical software codes. The study results also show that the organization can benefit from the implementation of segmentation based on data mining and predictive modelling in key business areas. Segmentation model created during research show economic benefit for the company. Authors also indicate that this segmentation approach can be replicated in different business areas. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

178539

100322190

100322233

-544771073

1

1

1691277521

-372345302

37294

1

1035430166

-642733381

-642733367

-1347092150

48755

1

-18275951

-18275975

87409

1

-1347092142

55841

214113

-544771099

-372345299

115830

100322229

2058357038

-926417751

1

-544771089

42025

1

100322218

-544771094

100322192

-1347092147

80302

1758843620

-544771121

1

197332

-377372278

88291

-135493666

-544771141

-544771072

1

161838

2098885672

-544771102

-1159142400

1

1

1666651922

100322197

-544771070

1

-544771110

1

-544771090

1

-544771074

-642733377

1088513068

93201

-1347092145

-544771134

1

-377372282

1

143313

2098885665

1493049436

100322185

176174

51173

-1347092149

-18275960

-926417741

-544771117

-372345271

-18275964

1

282642713

-544771103

72346

-544771139

100322232

100322221

-1799462093

100322214

1
Downloads

1

1

100322208

2098885671

1732665833

1

1

-372345301

26480

1

1

1224694319

1

301131083

369910535

1

1346994478

1

2098885682

-544771098

2098885683

100322212

1

1

-544771088

100322219

100322210

-544771078

1

50840

1

170626

1

1

369910562

163180

2058357045

1088513055

1

2098885673

-926417762

100322193

69452

1088513070

23356

1224694321

-544771133

32585

-926417742

1

164848

1

1493049437

45250

74244

-1347092161

-683666156

29367398

1

1

1

1

-18275968

-18275971

184901

167491

-544771122

100322206

100322182

100322215

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Verdenhofs_ММІ_01_2019.pdf | 236.15 kB | Adobe PDF | 1625846298 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.