Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72791
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості використання фоностилістичних засобів у англомовному рекламному дискурсі |
Authors |
Yemelianova, Olena Valerianivna
Yemelyanova, Olena Valerianivna Малай, А.А. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-3277-1227 |
Keywords |
фоностилістичні засоби фоностилистичческие средства phono-stylistic means англомовний рекламний дискурс англоязычный рекламный дискурс English advertising discourse фонетична компресія фонетическая компрессия phonetic compression |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72791 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Мелай, А.А. Особливості використання фоностилістичних засобів у англомовному рекламному дискурсі [Текст] / А.А.Мелай, О.В. Ємельянова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 19-20 квітня 2018. - Суми: СумДУ, 2018. – С. 33-35. |
Abstract |
Для сучасного рекламного дискурсу характерним є активне уживання звуконаслідування та звуковідтворення. Звуковідтворення – внесення до тексту переданих фонетичними засобами мови криків тварин і птахів, звуки машин й іншої техніки. Зазвичай використовують неповнозначні слова, звукові комплекси, які є індивідуально авторськими і не належать до мовної системи. А це означає, що, по суті, кожен із нас може представити той чи інший звук у своїй власній інтерпретації. Для современного рекламного дискурса характерно активное употребление звукоподражания и звуковоспроизведение. Звуковоспроизведение – внесение в текст переданных фонетическими средствами языка криков животных и птиц, звуки машин и другой техники. Обычно используют неполнозначные слова, звуковые комплексы, которые являются индивидуально авторскими и не относятся к языковой системе. А это означает, что, по сути, каждый из нас может представить тот или иной звук в своей собственной интерпретации. Modern advertising discourse is characterized by active use of onomatopoeia and sound reproduction. Sound reproduction – adding to the text transmitted by phonetic means cries of animals and birds, the sounds of cars and other equipment. Incomplete words, sound complexes are usually used, which are individually coined and do not belong to the language system. This means that, in fact, each of us can present a particular sound in its own interpretation. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
France
1
Germany
40016
Ireland
1485
Lithuania
1
Singapore
1303131
Ukraine
80030
United Kingdom
7872
United States
782473
Unknown Country
15
Downloads
Austria
851
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
40015
United Kingdom
1
United States
391238
Unknown Country
2215025
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Malay_English_advertising_discourse.pdf | 150.56 kB | Adobe PDF | 2647132 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.