Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72838
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Питання правового стимулювання електрифікації міського пасажирського транспорту України |
Other Titles |
Вопросы правового стимулирования электрификации городского пассажирского транспорта Украины The issues of legal stimulation of electrification of city passenger transport of Ukraine |
Authors |
Derevianko, Bohdan Volodymyrovych
|
ORCID | |
Keywords |
міський пасажирський транспорт городской пассажирский транспорт city passenger transport електрифікація электрификация electrification Господарський кодекс України Хозяйственный кодекс Украины Economic Code of Ukraine засоби регулюючого впливу держави средства регулирующего воздействия государства means of regulating state influence енергетична та економічна незалежність держави энергетическая и экономическая независимость государства energy and economic independence of the state |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72838 |
Publisher | Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України |
License | |
Citation | Деревянко, Б.В. Питання правового стимулювання електрифікації міського пасажирського транспорту України [Текст] / Б.В. Деревянко // Травневі правові читання: матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції здобувачів та викладачів закладів вищої освіти. – Черкаси: ЧІПБ імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України, – 2019. – С. 67–70. |
Abstract |
Зроблено висновок, що найбільш ефективним у вирішенні завдань електрифікації міського пасажирського транспорту сьогодні буде застосування до відповідних державних, комунальних та приватних підприємств засобів регулюючого впливу держави на діяльність суб’єктів господарювання, основні з яких названо Господарським кодексом України у пункті 2 статті 12, та статтях 13-17. Завдяки їм та іншим засобам через імперативні та диспозитивні методи управління економікою можна буде знизити споживання вуглеводнів у сфері міського пасажирського транспорту, провести його електрифікацію та забезпечити енергетичну та економічну незалежність держави. Сделан вывод, что наиболее эффективным в решении задач электрификации городского пассажирского транспорта сегодня будет применение к соответствующим государственным, коммунальным и частным предприятиям средств регулирующего воздействия государства на деятельность субъектов хозяйствования, основные из которых названы Хозяйственным кодексом Украины в пункте 2 статьи 12 и статьях 13-17. Благодаря им и другим средствам через императивные и диспозитивные методы управления экономикой можно будет снизить потребление углеводородов в сфере городского пассажирского транспорта, провести его электрификацию и обеспечить энергетическую и экономическую независимость государства. It is concluded that the most effective in solving the problems of urban passenger transport electrification today will be the use of the means of regulatory influence of the state on the activity of economic entities to the relevant state, communal and private enterprises, the main ones of which are called the Economic Code of Ukraine in paragraph 2 of Article 12, and in the articles 13-17. Thanks to them and other means through imperative and disposable methods of economic management, it will be possible to reduce the consumption of hydrocarbons in the area of urban passenger transport, to carry out its electrification and to ensure the energy and economic independence of the state. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
Czechia
1
France
1
Germany
250347214
Ireland
18863
Lithuania
1
Ukraine
58500773
United Kingdom
3732163
United States
250347213
Unknown Country
7463252
Downloads
Belarus
1
Czechia
2674
Germany
1
Lithuania
1
Ukraine
58500772
United Kingdom
1
United States
179942752
Unknown Country
570409482
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Derevyanko_05.2019.pdf | 232.83 kB | Adobe PDF | 808855684 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.