Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72900
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Continuity in Teaching of Foreing Languages in General Education Schools |
Other Titles |
Наступність у викладанні іноземної мови в загальноосвітній школі |
Authors |
Zhulavska, Olha Oleksandrivna
Yehorova, A. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-3132-6877 |
Keywords |
наступність у викладанні іноземна мова перехід початкова школа середня школа загальноосвітня школа принцип наступності освітній процес continuity in teaching foreign language transition primary school secondary school general education school principle of continuity educational process |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72900 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Zhulavska, O. Continuity in Teaching of Foreing Languages in General Education Schools [Текст] / O. Zhulavska, A. Yehorova // Філологічні трактати. - 2019. - Т. 11, № 1. - С. 34-42. |
Abstract |
Сучасні освітні тенденції та спрямування навчання на глобалізацію та масштабну
інтеграцію в світовий простір, вимагають від громадян України досконалого знання
іноземних мов. Сьогодні питання про вивчення мови стоїть надзвичайно гостро, тому в ході реформування освітньої системи, загальні зусилля спрямовані на пошук
найбільш досконалого та якісного способу викладання іноземної мови. Задля того, щоб процес вивчення мови був найбільш ефективним та якісним, в освітньому процесі повинна бути забезпечена цілісність, неперервність та наступність.
Наступність виявляється в послідовності й системності розташування навчального матеріалу, зв’язку та узгодженості ступенів та етапів навчальновиховної роботи, яка забезпечується при переході в вузькому сенсі від одного заняття до іншого, та в більших масштабах від одного року навчання до наступного, від однієї ланки до іншої. Саме забезпечення наступності у викладанні є обов’язковою умовою для осмислення вивченого на глибшому рівні, підкріплення отриманих знань новими,
розкриття нових зв'язків, завдяки чому поступово підвищується якість знань, вмінь
та навичок, вдосконалюється рівень володіння іноземною мовою та розширюється
загальний запас фонових знань. У статті розглядається наступність як один із обов’язкових принципів викладання та навчання іноземної мови в загальноосвітній школі. Особливу увагу приділено дослідженню забезпечення принципу наступності при переході з ланки "початкова школа" до ланки "середня школа". Аналіз сучасної освітньої системи виявив, що принцип наступності в викладанні іноземної мови часто нівелюється та не дотримується при переході з початкової до середньої школи. Внаслідок цього виникає значна кількість проблем у навчальному процесі, які потребують нагальної розробки шляхів вирішення та їх впровадження на практиці.
Дотримання принципу наступності у викладанні іноземної мови при переході з
початкової до середньої школи – це одне з найважливіших питань у сучасній
українській педагогіці та методиці викладання іноземних мов, так як саме цей етап
відзначається значною кількістю особливостей, які необхідно враховувати задля
успішного забезпечення неперервності, системності та послідовності загального
навчального процесу. Nowadays the language learning issue is especially acute, therefore in the context of educational system reforming, consolidated efforts are directed to determine the most perfect and qualitative way of foreign language teaching. To make language learning the most effective, in the educational system continuity must be facilitated and achieved. Continuity is manifested in the sequence and systematic arrangement of the educational material, through the connection and coordination of the stages of teaching and educational work, which is ensured in the transition in the narrow sense from one activity to another, and on a larger scale from one academic year to the next year, from one level to another. Ensuring of continuity in the teaching process is a prerequisite for comprehension of the learned material at a deeper level, reinforcement of the gained knowledge by newly received information, the new relationships disclosure, what gradually results in increasing the quality of knowledge, skills and abilities, improving the level of a foreign language mastery and broadening the total stock of the background knowledge. The article investigates continuity, as one of the compulsory principles of foreign language teaching and learning in general education schools. The main focus is on the research concerning implementation of continuity principle during transition from primary to secondary school. Analysis of the educational system has determined that the principle of continuity in foreign language teaching is often negated and unimplemented during transition from primary to secondary school. As a consequence, a significant quantity of problems is originated in the educational process. It causes the necessity to elaborate ways of solving problems and to implement them as a matter of actual practice. |
Appears in Collections: |
Філологічні трактати |
Views
China
1
France
-530110510
Germany
190731
Iceland
1
Indonesia
1
Ireland
120358244
Japan
-1067643577
Lithuania
1
Netherlands
4643
Singapore
-2098174370
Ukraine
218991
United Kingdom
1250035570
United States
1084614007
Unknown Country
1250035571
Vietnam
18569
Downloads
Germany
1
Ireland
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Singapore
1084614009
Ukraine
1163404141
United Kingdom
1
United States
-2135287155
Unknown Country
6
Uzbekistan
707
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zhulavska.pdf | 520.22 kB | Adobe PDF | 112731714 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.