Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72930
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління вибором стратегій комерціалізації інновацій |
Other Titles |
Управление выбором стратегий коммерциализации инноваций Control the choice of strategies for the commercialization of innovations |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
інноваційний менеджмент инновационный менеджмент innovation management комерціалізація інновацій коммерциализация инноваций commercialization of innovation стратегії комерціалізації стратегии коммерциализации strategy of the commercialised |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72930 |
Publisher | Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" |
License | |
Citation | Ілляшенко С.М. Управління вибором стратегій комерціалізації інновацій / С.М. Ілляшенко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ "ХПІ". – С. 171. |
Abstract |
Виконано аналіз особливостей реалізації двох стратегічних підходів до комерціалізації інноваційної продукції: у вигляді об’єктів інтелектуальної власності (патенти, ліцензії, ноу-хау тощо); у вигляді нових продуктів (виробів чи послуг) та (чи) технологій їх виготовлення (надання). Выполнен анализ особенностей реализации двух стратегических подходов к коммерциализации инновационной продукции в виде объектов интеллектуальной собственности (патенты, лицензии, ноу-хау) в виде новых продуктов (изделий или услуг) и (или) технологий их изготовления. Analysis of characteristics of two strategic approaches to commercialization of innovation products in the form of intellectual property (patents, licences, know-how) in the form of new products (goods or services) and (or) technologies manufacturing. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
Germany
1
Ireland
9735
Lithuania
1
Poland
1
Singapore
12748456
Ukraine
374763
United Kingdom
187765
United States
26443944
Unknown Country
374762
Downloads
Germany
1
Lithuania
1
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
374764
United Kingdom
1
United States
12748456
Unknown Country
2720
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Sergii.pdf | 349.44 kB | Adobe PDF | 13125945 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.