Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72982
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтегровані уроки: іноземна мова та світова література |
Other Titles |
Integrated classes: Foreign language and World literature |
Authors |
Великодна, А.І.
|
ORCID | |
Keywords |
міжпредметні зв’язки межпредметные связи interdisciplinary relations інтегровані уроки интегрированные уроки integrated classes навчальна дисципліна учебная дисциплина academic subject форма проведення уроку форма проведения урока lesson form глобальне мислення глобальное мышление global thinking зарубіжна література зарубежная литература world literature навчальний план учебный план curriculum позакласне читання внеклассное чтение extra-curricular reading художній текст художественный текст literary text |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 6.020303 - Філологія |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72982 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Великодна, А.І. Інтегровані уроки: іноземна мова та світова література [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / А.І. Великодна; наук. керівник О.В. Назаренко. - Суми: СумДУ, 2019. - 37 с. |
Abstract |
У бакалаврській роботі розглянуто особливості реалізації методу інтегрованого навчання при вивченні іноземних мов учнями загальноосвітніх шкіл, зокрема при використанні міжпредметних зв’язків з англійської мови та зарубіжної літератури. Розглянуто дві форми проведення уроків: урок позакласного читання та урок-інсценізацію. Встановлено, що інтегровані уроки сприяють підвищенню рівня знань учнів за рахунок формування цілісного уявлення світу та глобального мислення. Основна мета інтегрованих уроків – відхід від системи членування знань на окремі дисципліни. В бакалаврской работе рассмотрены особенности реализации метода интегрированного обучения при изучении иностранных языков учащимися общеобразовательных школ, в том числе при использовании межпредметных связей английского языка и зарубежной литературы. Рассмотрены две формы проведения уроков: урок внеклассного чтения и урок-инсценировку. Установлено, что интегрированные уроки способствуют повышению уровня знаний учащихся за счет формирования целостного представления о мире и глобального мышления. Основная цель интегрированных уроков - уход от системы членения знаний на отдельные дисциплины. In this paperwork the peculiarities of the implementation of the method of integrated learning in the study of foreign languages and using of interdisciplinary connections between English and World literature are studied. Two lesson forms are considered: lesson of extracurricular reading and the lesson-staging. Integrated lessons contribute to raising the level of students' knowledge through the formation of global thinking. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

387529955

2093179

1

1

1

-1697926644

1

-128734069

61789

-1313858947

197973
Downloads

213599

1

-128734071

219484525

1

214215260

9241

1078302441

-899058985

1

1

1

93686

1468338859

109742266

1

-1697926645

40900578

109742259

1

214215259

-1313858949

-128734071

122918864

-639333399
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bachelous_paper.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | -1229469276 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.