Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73092
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Шляхи формування соціокультурної компетенції в процесі навчання іноземної мови
Authors Полупан, М.О.
ORCID
Keywords компетентність
соціокультурна компетенція
інформаційно-комунікаційні технології
інтернет-ресурси
інтеграція
навчання
педагогіка
іноземна мова
міжкультурна комунікація
компетентность
социокультурная компетенция
информационно-коммуникационные технологии
интернет-ресурсы
интеграция
обучение
педагогика
иностранный язык
межкультурная коммуникация
competence
socio-cultural competence
information and communication technologies
Internet resources
integration
teaching
pedagogy
foreign language
intercultural communication
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73092
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Полупан, М.О. Шляхи формування соціокультурної компетенції в процесі навчання іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / М.О. Полупан; наук. керівник С.В. Баранова. - Суми: СумДУ, 2019. - 46 с.
Abstract Тема: «Шляхи формування соціокультурної компетенції в процесі навчання іноземної мови» Постановка проблеми: Масове розповсюдження веб-технологій в повсякденне та освітнє середовище обумовило важливість формування нового світогляду освітньої системи, пошуку оновлених методів та форм навчання. Значний акцент в науковій роботі робиться саме на формуванні соціокультурної компетенції студентів та застосуванні отриманих знань на практиці, тобто перехід від теоретичних знань до практичних навичок. Процес формування соціокультурної компетенції під час навчання іноземної відкриває перед науковцями широкий діапазон проблем, серед яких актуальним залишається питання підготовки студентів до міжнародної комунікації як в реальному, так і в інформаційному середовищі. Під час проведення наукового дослідження були використані наступні методи: 1) аналітичний метод; 2) теоретичний синтез; 3) метод теоретичного узагальнення; 4) структурний аналіз; 5) системний аналіз, класифікація; 6) описовий метод; 7) соціальний експеримент, проведений у формі опитування, результати якого були проаналізовані описовим методом; 8) моделювання. Мета: Обумовлення важливості інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес вивчення іноземної мови з метою формування соціокультурної компетенції студентів, виокремлення головних аспектів використання інтернет-ресурсів на заняттях, обґрунтування необхідності акцентування саме на набутті соціокультурного компонента студентами за допомогою автентичних матеріалів. Теоретичне значення: У даній роботі було проаналізовано теоретичні аспекти формування соціокультурної компетенції, після чого автор запропонував власну практичну модель формування соціокультурної компетенції на основі автентичних матеріалів, спираючись на проведений соціальний експеримент у вигляді опитування студентів мовних та немовних спеціалізацій, що вивчають іноземну мову. Основні результати та висновки: У даній науковій роботі було розглянуто теоретичний підхід до формування соціокультурної компетенції студентів під час навчання іноземної мови, проаналізовано його головні положення. Було проведено соціальне опитування студентів мовних та немовних спеціалізацій, що вивчають іноземну мову, з метою виявлення вподобань та присутніх проблем у навчальному процесі Автор запропонував практичну модель формування соціокультурної компетенції за допомогою інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій та інтернет-ресурсів, базуючись на автентичних матеріалах. Зазначено важливість здобуття соціокультурної обізнаності задля успішної міжкультурної комунікації. Таким чином, соціокультурне навчання формує толерантне ставлення до інших культур, прийняття традицій та національних цінностей інших держав. Усе це сприяє утворенню позитивного ставлення до мультикультурності та зацікавленості студентів у вивченні іноземної мови.
Тема: «Пути формирования социокультурной компетенции в процессе обучения иностранному языку» Постановка проблемы: Массовое распространение веб-технологий в повседневную и образовательную среду обусловило важность формирования нового мировоззрения на образовательную систему, поиска обновленных методов и форм обучения. Значительный акцент в научной работе делается именно на формировании социокультурной компетенции студентов и применении полученных знаний на практике, то есть переход от теоретических знаний к практическим навыкам. Процесс формирования социокультурной компетенции при обучении иностранному открывает перед учеными широкий диапазон проблем, среди которых актуальным остается вопрос подготовки студентов к международной коммуникации как в реальной, так и в информационной среде. Во время проведения научного исследования были использованы следующие методы: 1) аналитический метод; 2) теоретический синтез; 3) метод теоретического обобщения; 4) структурный анализ; 5) системный анализ, классификация; 6) описательный метод; 7) социальный эксперимент, проведенный в форме опроса, результаты которого были проанализированы описательным методом; 8) моделирование. Цель: обоснование важности интеграции информационно-коммуникационных технологий в учебный процесс во время изучения иностранного языка с целью формирования социокультурной компетенции студентов, выделение главных аспектов использования интернет-ресурсов на занятиях, обоснование необходимости акцентирования именно на приобретении социокультурного компонента студентами с помощью аутентичных материалов. Теоретическое значение: В данной работе были проанализированы теоретические аспекты формирования социокультурной компетенции, после чего автор предложил собственную практическую модель формирования социокультурной компетенции на основе аутентичных материалов, опираясь на проведенный социальный эксперимент в виде опроса студентов языковых и неязыковых специализаций, изучающих иностранный язык. Основные результаты и выводы: В данной научной работе был рассмотрен теоретический подход к формированию социокультурной компетенции студентов при обучении иностранному языку, проанализированы его основные положения. Был проведен социальный опрос студентов языковых и неязыковых специализаций, изучающих иностранный язык, с целью выявления предпочтений и присутствующих проблем в учебном процессе. Автор предложил практическую модель формирования социокультурной компетенции посредством интеграции информационно-коммуникационных технологий и интернет-ресурсов, основываясь на аутентичных материалах. Указано важность получения социокультурной осведомленности для успешной межкультурной коммуникации. Социокультурное обучение формирует толерантное отношение к другим культурам, принятие традиций и национальных ценностей других государств. Все это способствует образованию положительного отношения к мультикультурности и заинтересованности студентов в изучении иностранного языка.
Title: “The Ways to Form Sociocultural Competence in the Process of Foreign Language Teaching” Problem statement: Mass distribution of web technologies in the public and educational environment conditioned the formation of a new outlook on the educational system, the search for updated methods and forms of learning. Significant emphasis in this scientific work is on the formation of students’ socio-cultural competence and the practical application of gained knowledge, that is, the transition from theoretical knowledge to practical skills. The process of socio-cultural competence formation during learning the foreign language opens a wide range of problems for scientists, among which the issue of preparing students for international communication, both in real life and informational environment, remains relevant. During the research, the following methods were used: 1) analytical method; 2) theoretical synthesis; 3) the method of theoretical generalization; 4) structural analysis; 5) system analysis, classification; 6) descriptive method; 7) a social experiment conducted in the form of a survey, the results of which were analyzed by a descriptive method; 8) simulation. Objective: Defining the importance of integrating information and communication technologies into the studying process in order to form the socio-cultural competence of students who are learning foreign language; highlighting the main aspects of using Internet resources during lessons; justifying the need to emphasize the acquisition of socio-cultural component by students through the authentic materials. Theoretical value: In this paper, the theoretical aspects of socio-cultural competence formation were analyzed, after which the author proposed her own practical model for the formation of socio-cultural competence on the basis of authentic materials, based on a conducted social experiment in the form of a survey (participants: students of language and non-language specialization studying a foreign language). Main results and conclusions: In this scientific work the theoretical approach to the formation of students’ socio-cultural competence during the foreign language studying was researched, its main characteristics were analyzed. A social survey of language and non-native specialization students studying a foreign language was conducted in order to identify the preferences and present problems in the educational process. The author proposed a practical model for the formation of socio-cultural competence through the integration of information and communication technologies and Internet resources, based on authentic materials. The importance of obtaining socio-cultural awareness for successful intercultural communication is noted. Thus, socio-cultural education forms student’s tolerant attitude towards other cultures, the adoption of traditions and national values of other states. All this contributes to the development of a positive attitude towards multiculturalism and the interest of students in learning a foreign language. Key words: competence, socio-cultural competence, information and communication technologies, Internet resources, integration, teaching, pedagogy, foreign language, intercultural communication.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

France France
1
Germany Germany
1280367067
Greece Greece
42182
Ireland Ireland
73024938
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1280367032
Singapore Singapore
-581174215
Sweden Sweden
-1112686059
Ukraine Ukraine
-771018350
United Kingdom United Kingdom
63922
United States United States
140181772
Unknown Country Unknown Country
861537748

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
-1112686057
Czechia Czechia
269583275
Estonia Estonia
92945388
Finland Finland
92945388
France France
-1824826219
Germany Germany
92945387
Gibraltar Gibraltar
522355815
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
269583268
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
-771018348
Poland Poland
491395870
Romania Romania
92945387
Russia Russia
522355822
Singapore Singapore
-581174214
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Switzerland Switzerland
-581174214
Ukraine Ukraine
140181769
United Kingdom United Kingdom
92945388
United States United States
140181763
Unknown Country Unknown Country
861537748

Files

File Size Format Downloads
Polupan_bach.pdf 717.85 kB Adobe PDF -1188976778

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.