Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73192
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання неякісної реклами як одна з причин фіаско стратегії маркетингових комунікацій |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
![]() Писаренко, К.О. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
реклама advertising маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications якість реклами качество рекламы advertising quality економічна конкуренція экономическая конкуренция economic competition |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73192 |
Publisher | Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Летуновська, Н.Є. Використання неякісної реклами як одна з причин фіаско стратегії маркетингових комунікацій / Н.Є. Летуновська, К.О. Писаренко // Збірник наукових праць ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «В2В Маркетинг» (3-4 квітня 2019 р.). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського. – 2019. – С. 106-108. |
Abstract |
У тезах досліджуються особливості управління якістю сучасних рекламних повідомлень. Розглядається поняття неякісної реклами. Наводяться приклади боротьби з неякісною рекламою. В тезисах исследуются особенности управления качеством современных рекламных сообщений. Рассматривается понятие некачественной рекламы. Приводятся примеры борьбы с некачественной рекламой. The thesis examines the features of quality management of modern advertising messages. The concept of low-quality advertising is considered. The authors give examples of the fight against poor-quality advertising. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

658

1

1318

2636

1

40925

20628

331672

40924
Downloads

20622

331672

1

1

331672

20629

438764

438764
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tezy_Letunovska_Pysarenko.pdf | 166.66 kB | Adobe PDF | 1582125 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.