Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73221
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мовні ігри на заняттях з іноземної мови |
Authors |
Гузакова, Ю. О.
|
ORCID | |
Keywords |
мовні ігри языковые игры language games рольові ігри ролевые игры role-playing games мотивація мотивация motivation методи викладання методы преподавания teaching methods навчальна діяльність учебная деятельность learning activities |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73221 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Гузакова, Ю.О. Мовні ігри на заняттях з іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 6.020303 – філологія / Ю.О. Гузакова; наук. керівник Н.В. Таценко. – Суми: СумДУ, 2019. – 33 с. |
Abstract |
У бакалаврській роботі розглянуто основні особливості інтеграції ігрових елементів при вивченні іноземних мов студентами вищого навчального закладу. Ми на практиці перевірили і довели, що використання ігор під час навчання позитивно впливає на взаємодію вчителя та аудиторії, допомагає створити позитивну та спокійну атмосферу, підвищує ефективність засвоєння матеріалу та дозволяє зменшити або й зовсім позбутися тривожності під час вивчення іноземної мови В бакалаврской работе рассмотрены основные особенности интеграции игровых элементов при изучении иностранных языков студентами высшего учебного заведения. Мы на практике проверили и доказали, что использование игр при обучении положительно влияет на взаимодействие учителя и аудитории, помогает создать позитивную и спокойную атмосферу, повышает эффективность усвоения материала и позволяет уменьшить или вовсе избавиться тревожности при изучении иностранного языка In this bachelor's thesis, the main features of the integration of game elements in the study of foreign languages by students of higher educational institutions are explored. We have in practice tested and proved that the use of games during the training positively affects the interaction of the teacher and the audience, helps to create a positive and calm environment, increases the efficiency of material absorption and reduces or completely eliminates Foreign Language Learning Anxiety |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
1
Czechia
1
France
1
Germany
1
Greece
4924
Ireland
65360
Lithuania
1
Netherlands
1230
Singapore
132979719
Ukraine
6074754
United Kingdom
3102727
United States
100254275
Unknown Country
6074749
Downloads
Austria
67528848
Canada
591983
China
1
Czechia
100254276
Denmark
1
Estonia
1
Finland
822610
France
822599
Germany
67528827
Gibraltar
1
Hungary
1
Ireland
67528828
Israel
1
Japan
822566
Kyrgyzstan
1
Lithuania
361312
Netherlands
17401691
Norway
34803377
Poland
34803378
Portugal
1
Romania
100254276
Russia
17401687
Serbia
1
Singapore
1
Slovakia
100254275
Spain
1
Sweden
822625
Switzerland
1
Turkey
822539
Ukraine
248557752
United Kingdom
67528827
United States
248557749
Unknown Country
67528871
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huzakova_bac_rob.pdf | 898.15 kB | Adobe PDF | 1244998908 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.