Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73337
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проектування мережі на базі волоконно-оптичних ліній передач у Сумському районі |
Other Titles |
Designing a network based on fiber-optic transmission lines for Sumy region |
Authors |
Шкромада, Д.І.
|
ORCID | |
Keywords |
проектування мережі олоконно-оптичні лінії система передачі |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73337 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Шкромада, Д.І. Проектування мережі на базі волоконно-оптичних ліній передач у Сумському районі [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.050903 - телекомунікації / Д.І. Шкромада; керівник О.М. Кобяков. - Суми: СумДУ, 2019. - 59 с. |
Abstract |
Графічна частина роботи містить приклади, та обладнання технологій, які розглянуто у проекті, а також топологічні карти мережі.
У першому розділі проведено аналіз існуючих аналогів. Та вибір технології.
Другий розділ містить вибір способу прокладення магітсралей.
У третьому розділі був проведено вибір кабелю для проведення мережі.
У четвертому розділі було розглянуто технічні особливості ВОЛЗ.
У п’ятому розділі проведено розрахунок і побудову мережі по топологічним картам. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
France
1
Greece
6687
Indonesia
1
Ireland
13372
Lithuania
1
Netherlands
668
Ukraine
50149
United Kingdom
26747
United States
392899
Unknown Country
490541
Downloads
Belgium
1
Czechia
1
Finland
1
Germany
26742
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
99979
United Kingdom
26748
United States
99979
Unknown Country
490540
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shkromoda_Bachelous_paper_2019.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | 743994 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.