Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7375
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблемно-модульне навчання як гнучка педагогічна технологія
Authors Los, Liudmyla Oleksandrivna
Harbuzova, Viktoriia Yuriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-7183-6997
Keywords навчання
обучение
study
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7375
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Лось, Л.О. Проблемно-модульне навчання як гнучка педагогічна технологія [Текст] / Л.О. Лось, В.Ю. Гарбузова, Т.І. Михайлова // Інтелектуальні системи в промисловості і освіті - 2007 : тези доповідей Першої міжнародної науково-технічної конференції, 7-9 листопада 2007 / Відпов. за вип. А.С. Довбиш. - Суми : СумДУ, 2007. - С.105-106.
Abstract Аналізуючи переваги і недоліки різних підходів до проблемного і модульного навчання, а також приймаючи до уваги переваги теорії "стискання" учбової інформації, визначено, що найбільш доцільним для формування компетентного спеціаліста є проблемно-модульне навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7375
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
100986457
Germany Germany
326
Greece Greece
35886
Iran Iran
1
Ireland Ireland
346764
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Netherlands Netherlands
3
New Zealand New Zealand
1
Russia Russia
15
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
4753829
United Kingdom United Kingdom
2385886
United States United States
239496073
Unknown Country Unknown Country
4753828

Downloads

Australia Australia
1
China China
126233071
Czechia Czechia
1
Germany Germany
327
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
12970069
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12970069
Unknown Country Unknown Country
158

Files

File Size Format Downloads
ISPO2007_Самодай.pdf 1.95 MB Adobe PDF 152173699

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.