Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7380
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Разработка электронного журнала для модульно-рейтинговой (болонской) системы оценки знаний
Authors Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4631-4430
Keywords навчання
обучение
study
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7380
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Смирнов, О.Ю. Разработка электронного журнала для модульно-рейтинговой (болонской) системы оценки знаний [Текст] / О.Ю. Смирнов // Інтелектуальні системи в промисловості і освіті - 2007 : тези доповідей Першої міжнародної науково-технічної конференції, 7-9 листопада 2007 / Відпов. за вип. А.С. Довбиш. - Суми : СумДУ, 2007. - С. 107-108.
Abstract Переход на кредитно-модульно-рейтинговую (Болонскую) систему преподавания и накопительную систему оценки при отсутствии экзамена требует коренного изменения методики оценивания знаний. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7380
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
450411296
France France
2
Germany Germany
4855339
Greece Greece
264022
Ireland Ireland
1462677
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
30365
Russia Russia
43
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
19
Ukraine Ukraine
19257896
United Kingdom United Kingdom
9710136
United States United States
1573513374
Unknown Country Unknown Country
2078763070

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
1573513373
Germany Germany
546
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1573513374
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
563013984
Unknown Country Unknown Country
2078763071

Files

File Size Format Downloads
ISPO2007_Самодай.pdf 1.95 MB Adobe PDF 1493837058

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.