Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7397
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Практика создания средств управления деятельностью студентов в дистанционном обучении |
Authors |
Kupenko, Olena Volodymyrivna
Vozna, Inha Volodymyrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9131-5179 |
Keywords |
дистанционное обучение дистанційне навчання distance learning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7397 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Купенко, Е.В. Практика создания средств управления деятельностью студентов в дистанционном обучении [Текст] / Е.В. Купенко, И.В. Возная // Інтелектуальні системи в промисловості і освіті - 2007 : тези доповідей Першої міжнародної науково-технічної конференції, 7-9 листопада 2007 / Відпов. за вип. А.С. Довбиш. - Суми : СумДУ, 2007. - С.127-128. |
Abstract |
Для управления познавательной деятельности студентов дистанционной формы обучения в СумГУ используется система дистанционного обучения Salamsein, разработанная в лаборатории дистанционного обучения. Пользователями системы являются студенты, преподаватели, методисты, сотрудники деканата.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7397 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Canada
1
China
5
Czechia
2
Denmark
1
France
4
Germany
333052
Greece
115216
Iran
1
Ireland
1216070
Lithuania
1
Netherlands
19207
Poland
1
Russia
22
Singapore
159063893
Slovakia
1
Spain
1
Sweden
1
Turkey
3
Ukraine
24955264
United Kingdom
4198632
United States
119905953
Unknown Country
8320453
Downloads
China
2
France
2
Germany
465
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
24955264
United Kingdom
1
United States
24955264
Unknown Country
123
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
ISPO2007_Самодай.pdf | 1.95 MB | Adobe PDF | 49911123 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.