Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74052
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
маркетингові дослідження маркетинговые исследования marketing research товар-інновація товар-инновация product innovation товарна інноваційна політика товарная инновационная политика product innovation policy промислове виробництво промышленное производство industrial production машинобудування машиностроение engineering |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74052 |
Publisher | Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця |
License | |
Citation | Летуновська, Н.Є. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики [Текст] / Н.Є. Летуновська, Л.О. Сигида // Бізнес-інформ. - 2019. - №4. - С. 97-105. |
Abstract |
У статті авторами доведено, що маркетингові дослідження є невід’ємною складовою підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, зокрема для тих, які працюються на промисловому ринку. Зазначено, що традиційні форми ринкових досліджень поступово втрачають свою актуальність, тому все більшу популярність набувають нестандартні, осучаснені підходи до проведення ринкового аналізу. Новітня класифікація маркетингових досліджень наведена в статті. Крім того, у рамках даної роботи здійснено класифікацію товарів-інновацій з наданням прикладів підприємств, які виробляють таку продукцію на українському ринку. Авторами розроблена матриця, що дає можливість наочно з’ясувати роль маркетингових досліджень при виведенні на ринок нової чи удосконаленої продукції для різних сегментів ринку. Перелічені особливості реалізації маркетингових досліджень на ринку В2В. У ході реалізованого на практиці маркетингового дослідження в сфері виробництва машинобудівної продукції побудована карта консенсусу очікувань споживача та можливостей виробника з виділенням проблемних зон для подальшого розвитку параметрального наповнення товарних одиниць. В статье авторами доказано, что маркетинговые исследования являются неотъемлемой составляющей повышения конкурентоспособности субъектов хозяйствования, в частности для тех, которые работают на промышленном рынке. Отмечено, что традиционные формы рыночных исследований постепенно теряют свою актуальность, поэтому все большую популярность приобретают нестандартные, осовремененные подходы к проведению рыночного анализа. Новейшая классификация маркетинговых исследований приведена в статье. Кроме того, в рамках данной работы проведена классификация товаров-инноваций с предоставлением примеров предприятий, которые производят такую продукцию на украинском рынке. Авторами разработана матрица, которая дает возможность наглядно определить роль маркетинговых исследований при выведении на рынок новой или усовершенствованной продукции для разных сегментов рынка. Перечислены особенности реализации маркетинговых исследований на рынке В2В. В ходе реализованного на практике маркетингового исследования в сфере производства машиностроительной продукции построена карта консенсуса ожиданий потребителей и возможностей производителя с выделением проблемных зон для дальнейшего развития параметрального наполнения товарных единиц. In the article, authors have proved that marketing research is an integral part of increasing the competitiveness of business entities, in particular for those which work in the industrial market. It is noted that traditional forms of market research are gradually losing their relevance, therefore non-standard, time-consuming approaches to market analysis are becoming increasingly popular. The latest classification of marketing research is given in the article. In addition, within the framework of this work, the classification of goods-innovations was conducted with the provision of examples of enterprises that produce such products on the Ukrainian market. The authors have developed a matrix that gives an opportunity to clearly identify the role of marketing research when introducing new or improved products to the market for different segments. The peculiarities of marketing researches realization on the B2B market are listed. In the course of the marketing research realized in practice in the sphere of production of mechanical engineering products, a consensus map of expectations of consumers and opportunities of the manufacturer with the allocation of problem areas for the further development of the parametric filling of commodity units has been constructed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
France
1
Germany
239060938
Greece
7359
Ireland
189799
Israel
1
Japan
1
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
1671983704
United Kingdom
7061252
United States
-690561696
Unknown Country
14118831
Downloads
China
2900418
Czechia
98581
Denmark
19329
Finland
379597
France
1671983709
Germany
239060935
India
1
Ireland
189800
Israel
379598
Lithuania
1
Netherlands
1172484581
Poland
239060935
Romania
1
Switzerland
37773
Turkey
1
Ukraine
-690561695
United Kingdom
7061258
United States
1671983707
Unknown Country
7061254
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_Syhyda.pdf | 306.54 kB | Adobe PDF | 27172488 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.