Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74349
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Incorporating meta-cognitive instruction in reading comprehension into philology training
Other Titles Включення метакогнітивного навчання читання до підготовки філологів
Authors Kush, J.C.
ORCID
Keywords розуміння прочитаного
навчання
орієнтоване на учнів
метод головоломки
стратегія тут/прихований/у моїй голові
reading comprehension
student-centered learning
jigsaw method
Here/Hidden/Head
Type Article
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74349
Publisher Sumy State University
License
Citation Kush, J.C. Incorporating meta-cognitive instruction in reading comprehension into philology training [Текст] / J.C. Kush // Філологічні трактати. - 2019. - Т. 11, № 2. - С. 50-55. - DOI: 10.21272/Ftrk.2019.11(2)-5
Abstract У статті описується новий педагогічний метод підвищення рівня розуміння прочитаного студентами-філологами, які вивчають іноземні мови. Студенти філологічного факультету зобов'язані читати великий обсяг навчальних текстів на іноземних мовах. На жаль, багато хто з цих студентів починають свою університетську курсову роботу недостатньо підготовленими до вимог читання, необхідних для академічного успіху. Помилки, допущені студентами, демонструють проблематичність виокремлення важливої інформацію в процесі читання. Недостатній рівень володіння стратегіями читання, а токож застосування неефективних стратегій, значно знижують якість читання. В той же час варто пім’ятати, про важливу роль мовної структури підчас сприйняття інформації протягом читання на іноземній мові, що може ускладнити розуміння прочитаного. Оволодіння читанням являє собою складний процес, що включає поєднання когнітивних, метакогнітивних, лінгвістичних і соціолінгвістичних елементів. В рамках курсу філології навчання читанню часто орієнтоване на навчання ідіомам іноземної культури з мінімальним посиланням на комунікативний характер процесу читання. Досить часто, студенти, які стикаються з труднощами розуміння підчас читання матеріалів на іноземній мові, проінструктовані перечитувати уривок другий або третій раз сподіваючись, що повторення сприятиме кращому розумінню матеріалу. Дуже часто ця мета виявляється нереалізованою, і явні, прямі стратегії навчання виявляються набагато більш ефективними, ніж не навмисне читання одного і того ж матеріалу декілька разів. Одна конкретна стратегія під назвою 3Hs (Here, Hidden, and in my Head) - тут, прихований, в моїй голові, - це стратегія, призначена для виявлення відносин "питання-відповідь". Here (тут) відноситься до інформації, яка є явним текстом. Hidden (прихований) вимагає від студентів робити висновки на основі тексту та неявної інформації. In my Head (в моїй голові) вимагає від студентів отримати доступ і використовувати свої власні попередні знання, щоб відповісти на текстове питання.
This article describes a novel pedagogical method for improving the L2 reading comprehension of philology students. Often, students who encounter comprehension difficulties when reading material in a second language are instructed to re-read the passage a second or a third time with the hopes that the repetition will cause the material to be better understood. All too often, this goal is unrealized and explicit, direct instruction strategies have consistently been found superior than none-intentional, repetitive reading. One particular strategy called 3Hs - Here, Hidden, and in my Head, is a strategy designed to identify question-answer relationships. Here refers to information that is text explicit. - Hidden requires students to make inferences based on text implicit information and Head requires students to access and utilize their own prior knowledge to answer a text-based question. Using a student-centered learning strategy, the jigsaw method, students were introduced to the 3H method and were encouraged to integrate the approach into their philology studies.
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

Algeria Algeria
1
Argentina Argentina
1
Australia Australia
93510
China China
328927129
Germany Germany
1
Greece Greece
23379
Ireland Ireland
1518253
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Singapore Singapore
66634297
Ukraine Ukraine
11813537
United Kingdom United Kingdom
5909368
United States United States
-1699012970
Unknown Country Unknown Country
11813536
Vietnam Vietnam
1084610655

Downloads

Australia Australia
1
China China
1
Germany Germany
35439324
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
South Africa South Africa
1
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
35439324
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-187669299
Unknown Country Unknown Country
48
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Kush_Ftrk_2_2019.pdf 452.78 kB Adobe PDF -116790595

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.