Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74724
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретичні основи фінансової політики держави в галузі освіти та її складових
Authors Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
Vorontsova, Anna Serhiivna  
Mayboroda, Tetyana  
Maiboroda, Tetiana Mykolaivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
http://orcid.org/0000-0003-0603-3869
http://orcid.org/0000-0002-4547-5822
Keywords фінансова політика
финансовая политика
financial policy
державна політика
государственная политика
state policy
освіта
образование
education
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74724
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Васильєва, Т.А. Теоретичні основи фінансової політики держави в галузі освіти та її складових [Текст] / Т.А. Васильєва, А.С. Воронцова, Т.М. Майборода // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2017. - № 4. - С. 177-187. - DOI: 10.21272/1817-9215.2017.4-24.
Abstract На сьогоднішній день жоден сектор господарювання в країні не може ефективно функціонувати без належного забезпечення фінансовими ресурсами, врегульованого на рівні державної політики. Освітня система не є виключенням, адже від того, як розподілені різного характеру кошти, залежить розвиток та діяльність освітніх установ та провайдерів. Враховуючи, що знання або інтелектуальний ресурс та їх розвиток і застосування в економіці знань набувають все більшого значення для соціально-економічного розвитку як на мікро-, так і на макрорівнях, підтверджується актуальність даної теми дослідження. В роботі було ґрунтовно досліджено узагальнюючу сутність державної фінансової політики на основі аналізу наукових праць численних науковців, виділено основні підходи до встановлення суб’єкту та об’єкту фінансової політики та досліджено їх суть. Окремо розглянуто основні складові фінансової політики за різними ознаками та встановлено місце в них галузі освіти, її основні завдання та принципи. Автори в даній статті аналізують основні підходи науковців щодо сутності фінансового механізму як засобу реалізації фінансової політики, та основні його складові, в тому числі фінансове забезпечення. Додатково було розглянуто основні форми фінансового забезпечення галузі освіти, що формує базу для подальших досліджень у цій сфері.
На сегодняшний день ни один сектор хозяйствования в стране не может эффективно функционировать без надлежащего обеспечения финансовыми ресурсами, урегулированного на уровне государственной политики. Образовательная система не является исключением, ведь от того, как распределены различного характера средства, зависит развитие и деятельность образовательных учреждений и провайдеров. Учитывая, что знание интеллектуальный ресурс и их развитие и применение в экономике знаний приобретают все большее значение для социально-экономического развития как на микро-, так и на макроуровне, подтверждается актуальность данной темы исследования. В работе было основательно исследовано обобщающую сущность государственной финансовой политики на основе анализа научных работ многочисленных ученых, выделены основные подходы к установлению субъекту и объекту финансовой политики и исследованы их суть. Отдельно рассмотрены основные составляющие финансовой политики по различным признакам и установлено место в них области образования, ее основные задачи и принципы. Авторы в данной статье анализируют основные подходы ученых о сущности финансового механизма как средства реализации финансовой политики, и основные его составляющие, в том числе финансовое обеспечение. Дополнительно были рассмотрены основные формы финансового обеспечения отрасли образования, формирует базу для дальнейших исследований в этой сфере.
Today, no economic sector in the country can function effectively without adequate provision of financial resources regulated at the state policy level. The education system is not an exception, because the way funds are distributed, the development and activities of educational institutions and providers depend. Given that knowledge or intellectual resource and their development and application in the knowledge economy are becoming increasingly important for socio-economic development at both micro and macro levels, the relevance of this research topic is confirmed. The paper thoroughly investigated the general nature of public financial policy on the basis of the analysis of scientific works of numerous scientists, outlined the main approaches to the establishment of the subject and object of financial policy and investigated their essence. The main components of financial policy are examined separately, and their place of education, its main tasks and principles are determined. The authors of this article analyze the main approaches of scientists to the essence of the financial mechanism as a means of implementing financial policy, and its main components, including financial security. In addition, the main forms of financial support for the educational sector were considered, which forms the basis for further research in this field.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
51154400
Greece Greece
889
Ireland Ireland
64960
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
151657416
United Kingdom United Kingdom
2273860
United States United States
508466360
Unknown Country Unknown Country
4547275

Downloads

Australia Australia
1
Czechia Czechia
24021
Finland Finland
1
France France
89068754
Germany Germany
13240045
Ireland Ireland
1
Italy Italy
39373
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
South Africa South Africa
1
Spain Spain
892
Ukraine Ukraine
508466358
United Kingdom United Kingdom
89068759
United States United States
89068754
Unknown Country Unknown Country
229

Files

File Size Format Downloads
Mayboroda_visnyk_4_2017.pdf 818.37 kB Adobe PDF 788977191

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.