Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74724
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретичні основи фінансової політики держави в галузі освіти та її складових |
Authors |
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
Vorontsova, Anna Serhiivna Mayboroda, Tetyana Maiboroda, Tetiana Mykolaivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0635-7978 http://orcid.org/0000-0003-0603-3869 http://orcid.org/0000-0002-4547-5822 |
Keywords |
фінансова політика финансовая политика financial policy державна політика государственная политика state policy освіта образование education |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74724 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Васильєва, Т.А. Теоретичні основи фінансової політики держави в галузі освіти та її складових [Текст] / Т.А. Васильєва, А.С. Воронцова, Т.М. Майборода // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2017. - № 4. - С. 177-187. - DOI: 10.21272/1817-9215.2017.4-24. |
Abstract |
На сьогоднішній день жоден сектор господарювання в країні не може ефективно функціонувати без належного забезпечення фінансовими ресурсами, врегульованого на рівні державної політики. Освітня система не є виключенням, адже від того, як розподілені різного характеру кошти, залежить розвиток та діяльність освітніх установ та провайдерів. Враховуючи, що знання або інтелектуальний ресурс та їх розвиток і застосування в економіці знань набувають все більшого значення для соціально-економічного розвитку як на мікро-, так і на макрорівнях, підтверджується актуальність даної теми дослідження.
В роботі було ґрунтовно досліджено узагальнюючу сутність державної фінансової політики на основі аналізу наукових праць численних науковців, виділено основні підходи до встановлення суб’єкту та об’єкту фінансової політики та досліджено їх суть. Окремо розглянуто основні складові фінансової політики за різними ознаками та встановлено місце в них галузі освіти, її основні завдання та принципи. Автори в даній статті аналізують основні підходи науковців щодо сутності фінансового механізму як засобу реалізації фінансової політики, та основні його складові, в тому числі фінансове забезпечення. Додатково було розглянуто основні форми фінансового забезпечення галузі освіти, що формує базу для подальших досліджень у цій сфері. На сегодняшний день ни один сектор хозяйствования в стране не может эффективно функционировать без надлежащего обеспечения финансовыми ресурсами, урегулированного на уровне государственной политики. Образовательная система не является исключением, ведь от того, как распределены различного характера средства, зависит развитие и деятельность образовательных учреждений и провайдеров. Учитывая, что знание интеллектуальный ресурс и их развитие и применение в экономике знаний приобретают все большее значение для социально-экономического развития как на микро-, так и на макроуровне, подтверждается актуальность данной темы исследования. В работе было основательно исследовано обобщающую сущность государственной финансовой политики на основе анализа научных работ многочисленных ученых, выделены основные подходы к установлению субъекту и объекту финансовой политики и исследованы их суть. Отдельно рассмотрены основные составляющие финансовой политики по различным признакам и установлено место в них области образования, ее основные задачи и принципы. Авторы в данной статье анализируют основные подходы ученых о сущности финансового механизма как средства реализации финансовой политики, и основные его составляющие, в том числе финансовое обеспечение. Дополнительно были рассмотрены основные формы финансового обеспечения отрасли образования, формирует базу для дальнейших исследований в этой сфере. Today, no economic sector in the country can function effectively without adequate provision of financial resources regulated at the state policy level. The education system is not an exception, because the way funds are distributed, the development and activities of educational institutions and providers depend. Given that knowledge or intellectual resource and their development and application in the knowledge economy are becoming increasingly important for socio-economic development at both micro and macro levels, the relevance of this research topic is confirmed. The paper thoroughly investigated the general nature of public financial policy on the basis of the analysis of scientific works of numerous scientists, outlined the main approaches to the establishment of the subject and object of financial policy and investigated their essence. The main components of financial policy are examined separately, and their place of education, its main tasks and principles are determined. The authors of this article analyze the main approaches of scientists to the essence of the financial mechanism as a means of implementing financial policy, and its main components, including financial security. In addition, the main forms of financial support for the educational sector were considered, which forms the basis for further research in this field. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
51154400
Greece
889
Ireland
64960
Lithuania
1
Ukraine
151657416
United Kingdom
2273860
United States
508466360
Unknown Country
4547275
Downloads
Australia
1
Czechia
24021
Finland
1
France
89068754
Germany
13240045
Ireland
1
Italy
39373
Lithuania
1
Poland
1
South Africa
1
Spain
892
Ukraine
508466358
United Kingdom
89068759
United States
89068754
Unknown Country
229
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Mayboroda_visnyk_4_2017.pdf | 818.37 kB | Adobe PDF | 788977191 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.