Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74758
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Човен-багажник для криші легкового автомобіля |
Authors |
Marchenko, Stanislav Viktorovych
Dehula, Andrii Ivanovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5260-543X http://orcid.org/0000-0003-4098-6145 |
Keywords |
човен-багажник лодка-багажник trunk boat легкові автомобілі легковые автомобили cars кормова секція кормовая секция aft section |
Type | Patent |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74758 |
Publisher | Міністерство економічного розвитку і торгівлі України |
License | |
Citation | Пат. 130819 U Україна, МПК (2018.01) B63B 5/00, B63B 7/00. Човен-багажник для криші легкового автомобіля / С.В. Марченко, А.І. Дегула (Україна); заявник та патентовласник Сумський держ. ун-т. - № u201806838; заявл. 18.06.2018; опубл. 26.12.2018, бюл. № 24. |
Abstract |
Човен-багажник для криші легкового автомобіля, що містить кормову секцію з кочетами та носову секцію з сидіннями, які з'єднані між собою з'єднувальним механізмом, який відрізняється тим, що кормова та носова секції мають коробчасту форму з герметичною порожниною, яка утворюється шляхом склеювання внутрішньої та зовнішньої оболонок, на внутрішніх торцях носової та кормової секцій відформовані конусні стакани, в які вкладаються з'єднувальні конуси жорсткості, також, між носовою та кормовою секцією розташована секція блоку плавучості, яка заповнена речовиною, об'ємна маса якої менша ніж об'ємна маса води, на внутрішніх оболонках носової та кормової секціях відформовані багажники, один з яких закривається сидінням, з'єднувальні механізми, що розташовані з обох сторін човна, виконані у вигляді стяжки з гачками, перший гачок, що розташований на кінці стяжки, заводиться в пази, які відформовані на задньому борті кормової секції, другий гачок, що розташований в середній частині стяжки, заводиться в пази на боковій поверхні секції блоку плавучості, а другий кінець стяжки фіксується у замку, що закріплений на носовій секції човна, і представляє собою поворотний механізм стяжного типу, крім того, човен-багажник забезпечений закріпленим на багажних дугах автомобіля піддоном, в якому відформовані заглиблення для вкладання з'єднувальних конусів жорсткості та закріплені напрямні для переміщення та встановлення кормової секції та секції блоку плавучості на піддон. |
Appears in Collections: |
Патенти |
Views
China
126881
Germany
1
Greece
1
Ireland
5417
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
253760
United Kingdom
34611
United States
1095133
Unknown Country
12
Downloads
China
1
Lithuania
1
Ukraine
253762
United Kingdom
1
United States
1095135
Unknown Country
4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
130819_Marchenko.pdf | 550.07 kB | Adobe PDF | 1348904 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.