Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74760
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості поєднання теорії з практичними методами навчання у підготовці маркетологів у системі вищої освіти |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
професія маркетолога профессия маркетолога marketing profession ринок освітніх послуг рынок образовательных услуг educational services market практична підготовка студентів практическая подготовка студентов practical training of students вища освіта высшее образование higher education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74760 |
Publisher | Чернігівський національний технологічний університет |
License | |
Citation | Летуновська, Н.Є. Особливості поєднання теорії з практичними методами навчання у підготовці маркетологів у системі вищої освіти [Текст] / Н.Є. Летуновська // Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства: збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конфереції (м. Чернігів, 11 жовтня 2019 р.). – Чернігів: Чернігів. нац. технол. ун-т, 2019. – С. 215-216. |
Abstract |
У тезах наголошено на тому, що при вирішенні будь-якого практичного завдання студенти мають бути в умовах, максимально наближених до реальної обстановки їх майбутньої діяльності – дефіцит часу, неповнота інформації, невизначеність критеріїв оптимального рішення, зовнішні фактори, що заважають тощо. Автором викладено підходи до навчання в системі вищої маркетингової освіти, які зорієнтовані на практичну підготовку майбутніх фахівців. В тезисах отмечено, что при решении какого-либо практического задания студенты должны быть в условиях, максимально приближенных к реальной обстановке их будущей деятельности - дефицит времени, неполнота информации, неопределенность критериев оптимального решения, внешние факторы, которые мешают и т.п. Автором изложены подходы к обучению будущих маркетологов, которые ориентированы на практическую подготовку специалистов. In the theses, it is noted that when solving any practical task, students should be in conditions as close as possible to the real situation of their future activities - lack of time, incomplete information, the uncertainty of optimal decision criteria, external factors that interfere, etc. The author outlines approaches to training future marketers that are focused on the practical training of specialists. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Germany
1
Greece
1
Ireland
29139
Lithuania
1
Netherlands
300
Singapore
1
Ukraine
99612
United Kingdom
50105
United States
852669
Unknown Country
99611
Downloads
Canada
1
Lithuania
1
Ukraine
573897
United Kingdom
1
United States
852668
Unknown Country
50106
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_Chernihiv.pdf | 197.51 kB | Adobe PDF | 1476674 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.