Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74851
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Створення торговельної марки фірми з пошиття одягу |
Other Titles |
Creating a brand of sewing firm |
Authors |
Ващенко, Р.Б.
|
ORCID | |
Keywords |
торговельна марка торговая марка trademark бренд brand реклама advertising ROZMOVA |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74851 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Ващенко, Р.Б. Створення торговельної марки фірми з пошиття одягу [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Р.Б. Ващенко; наук. керівник С.М. Ілляшенко. - Суми: СумДУ, 2019. – 66 с. |
Abstract |
Робота викладена на 65 сторінках, зокрема містить 6 рисунківі 1 таблиця,
список цитованої літератури 17 джерел та 13 додатків.
Мета роботи полягала у визначенні основних способів та межанізмів створення торговельної марки фірми з пошиття одягу та засобів для іі популяризації і просування на ринку.
Під час виконання роботи використовувалися маркетингові інструмснти для
Визначення сильних сторін торговельних марок.
Актуальність роботи заключається в тому, що ринок легкої промисловості
України у сфері пошиття одягу стрімко розвивається. Знання процесів стнорсння та
розвитку торговельних марок допомагає популяризувати "made in Ukraine" – товари для широкої аудиторії потенційних покупців. Работа изложена на 65 страницах, в частности содержит 6 рисункиви 1 таблица, список цитируемой литературы 17 источников и 13 приложений. Цель работы заключалась в определении основных способов и межанизмив создания торговой марки фирмы по пошиву одежды и средств для ИИ популяризации и продвижения на рынке. Во время выполнения работы использовались маркетинговые инструмснты для Определение сильных сторон торговых марок. Актуальность работы заключается в том, что рынок легкой промышленности Украина в сфере пошива одежды стремительно развивается. Знание процессов стнорсння и развития торговых марок помогает популяризировать "made in Ukraine" - товары для широкой аудитории потенциальных покупателей. The work is spread over 65 pages, including 6 figures and 1 table, References 17 sources and 13 annexes. The purpose of the work was to identify the main ways and ways to create the brand of a firm for sewing clothes and tools for their promotion and promotion on the market. Marketing tools were used during the work Identifying Strengths of Trademarks. The urgency of the work is that the market is light industry Ukraine in the field of tailoring is developing rapidly. Knowledge of the processes of distress and brand development helps to promote "made in Ukraine" - products for a wide audience of potential buyers. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
15469
Japan
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
61832923
United Kingdom
804626
United States
324511164
Unknown Country
3016534
Downloads
Germany
1
Indonesia
1
Lithuania
1
Ukraine
14294049
United Kingdom
1
United States
258841598
Unknown Country
3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vashchenko_trademark.pdf | 279.49 MB | Adobe PDF | 273135654 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.