Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74852
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях |
Other Titles |
Design approach in marketing research |
Authors |
Морозов, М.О.
|
ORCID | |
Keywords |
дизайн design дослідження исследования research маркетинг marketing проектування проектирование design споживач потребитель consumer продукт product маркетингові дослідження маркетинговые исследования marketing research якісті та кількісні методики качественные и количественные методики quality and quantitative techniques опитування споживачів опрос потребителей consumer surveys |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74852 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Морозов М.О. Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.:6.030507 – маркетинг / М.О. Морозов; наук. керівник С.М. Ілляшенко. – Суми: СумДУ, 2019. – 61 с. |
Abstract |
Мета роботи: знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових
дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту.
Ціль роботи: показати недоліки типових маркетингових досліджень, які
застосовуються переважною більшістю компаній України та Європи, та
запропонувати вдосконалленя підходу до аналізу ринку, використовуючи дизайн-підхід як основоположний всього дослідницького процесу.
Об'єкт дослідження: недосконалість традиційного підходу в маркетингових дослідженнях.
Предмет дослідження: способи покращення результатів маркетингових досліджень за допомогою впровадження дизайн підходу. Цель работы: нахождение преимуществ дизайн-подхода в маркетинговых исследованиях перед традиционными и поиск возможности сочетания и интеграции подходов, для внедрения лучшего бизнес-решения и выбора наиболее верной стратегии развития продукта. Цель работы: показать недостатки типичных маркетинговых исследований, применяются подавляющим большинством компаний Украины и Европы, и предложить вдосконалленя подхода к анализу рынка, используя дизайн-подход как основополагающий всего исследовательского процесса. Объект исследования: несовершенство традиционного подхода в маркетинговых исследованиях. Предмет исследования: способы улучшения результатов маркетинговых исследований с помощью внедрения дизайн подхода. Purpose: finding the benefits of a design approach in marketing research before traditional and look for opportunities to combine and integrate approaches to implement the best business solution and to choose the right product development strategy. Purpose: To show the shortcomings of typical marketing research that are used by the vast majority of Ukrainian and European companies, and to offer an improved approach to market analysis, using the design approach as the basis of the entire research process. Object of study: the imperfection of the traditional approach in marketing research. Research Object: Ways to improve marketing research results through the introduction of a design approach. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Czechia
1
Germany
1091757
Greece
1260
Ireland
335292
Lithuania
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
56161172
United Kingdom
4976465
United States
247406859
Unknown Country
9952611
Downloads
Lithuania
23124
Ukraine
29851170
United Kingdom
1
United States
174888295
Unknown Country
5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Morozov_design.pdf | 354.57 MB | Adobe PDF | 204762595 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.