Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75126
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Обгрунтування параметрів низькообертових високомоментних гідромоторів створених на базі циліндрів |
Authors |
Чмуж, Я.В.
|
ORCID | |
Keywords |
гідромотор модель електроциліндри пневмоциліндри гідроциліндри система живлення рівномірність тиску рівномірність обертання hydraulic motor model electric cylinders pneumatic cylinders hydraulic cylinders power supply system uniform pressure uniform rotation |
Type | PhD Thesis |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75126 |
Publisher | Укр. держ. ун-т залізничного транспорту |
License | |
Citation | Чмуж, Я.В. Обгрунтування параметрів низькообертових високомоментних гідромоторів створених на базі циліндрів [Текст]: дисертація ... канд. техн. наук, спец.: 05.05.17 - гідравлічні машини та гідропневмоагрегати / Я.В. Чмуж; наук. кер. М.П. Ремарчук. - Х.: Укр. держ. ун-т залізн. трансп., 2019. - 169 с. |
Abstract |
Вирішено важливе науково-практичне завдання: обгрунтування параметрів низькообертових високомоментних гідромоторів на базі циліндрів. Робочі процеси механізмів БКВРМ потребують реалізації обертового руху робочого обладнання з низькою частотою, від 0–1 об/хв. і більше. Застосування стандартних моторів потребує додатково використовувати редуктори, а в деяких випадках і гальмівні пристрої. Застосування в механізмах машин таких гідромоторів є неефективним рішенням, що підтверджується низьким рівнем ККД таких механізмів. Аналіз НВГ серійного виробництва виявив також складність реалізації низької частоти обертів, що пов’язано з нестійким режимом роботи через наявність об’ємних втрат робочої рідини в стандартних гідромоторах. Застосування НВГ на базі силових циліндрів дозволяє реалізувати оберти вихідного вала від 0–1 об/хв. і більше, і відмовитись від редукторів, а в деяких випадках – від гальмівних пристроїв. Аналітичний огляд НВГ на базі циліндрів показав відсутність реалізації таких моторів. Вирішення питання реалізації досягається шляхом фізичного моделювання НВГ на базі електро-, пневмо- та гідроциліндрів. Експериментальні дослідження моделі на базі електроциліндрів дозволили виявити взаємовплив роботи циліндрів при роботі від загального джерела живлення. Застосування індивідуальних джерел живлення дало змогу виключити взаємовплив роботи циліндрів, і як наслідок знизити на 20 % споживану потужність. Базуючись на результатах експериментальних досліджень моделі із застосуванням електроциліндрів, створено моделі моторів на пневмоциліндрах та гідроциліндрах. Розроблені моделі моторів дозволили підвередити сформульовані гіпотези та запропонувати схемні рішення для якісного функціонування НВГ. Дослідження моделі НВГ на базі гідроциліндрів у складі вантажопідйомного механізму дали змогу експериментально визначити його ККД у цілому та ККД створеної моделі мотора. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо застосування створених НВГ. The study deals with a solution to the theoretical and practical problem of parameter substantiation for low-speed high-torque (LSHT) hydraulic motors based on cylinders. Working processes running in the mechanisms of building, track, loading and unloading machines require a low rotation frequency of over 0-1 rev/min for the working equipment. Standard motors require drive units, and sometimes braking units. But the use of such hydraulic motors in machine mechanisms is not effective; it is confirmed by a low performance ratio of these mechanisms. The analysis of serial LSHT motors demonstrated complexity of realization of low-frequency rotation due to an unstable working mode through considerable losses of the operating fluid in standard hydraulic motors. The use of LSHT motors based on power cylinders allows realizing an output shaft frequency of over 0-1 rev/min and rejecting reduction, and sometimes braking units. An analytical review of LSHT motors based on cylinders showed that the motors are not used. The problem is solved with the physical modelling of LSHT models based on electric, pneumatic and hydraulic cylinders. The experimental research into the model based on electric cylinders made it possible to reveal interference of the cylinders supplied from a single power supply source. The use of individual supply sources excluded cylinder interference, and therefore the power supplied was decreased by 20%. And motor models on pneumatic and hydraulic cylinders were designed on the basis of the results obtained in experiments with electric cylinders. The models designed confirmed the preconceived hypothesis and proposed schematic solutions for effective operation of LSHT hydraulic motors. Research into the LSHT model based on the hydraulic cylinders in a load lifting mechanism made it possible to define its total efficiency and the efficiency of the model motor designed. Due to the results obtained, the recommendations on implementation of LSHT motors were developed. |
Appears in Collections: |
Дисертації |
Views
Côte d’Ivoire
1
Finland
1
Germany
47461
Greece
1
Ireland
17571
Lithuania
1
Netherlands
701
Norway
1
Singapore
1
Ukraine
667303
United Kingdom
334355
United States
1239683
Unknown Country
20
Downloads
Austria
47459
Canada
1
China
1
Czechia
1239683
Finland
350
Germany
1239683
India
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Ukraine
2307101
United Kingdom
334353
United States
2307101
Unknown Country
25
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
diss_Chmuzh.pdf | 6.23 MB | Adobe PDF | 7475760 |
critique_Panchenko.pdf | 571.59 kB | Adobe PDF | 7475760 |
critique_Drankovskyi.pdf | 3.88 MB | Adobe PDF | 7475760 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.