Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75149
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Економічні очікування агентів фінансового сектору в контексті комунікаційної політики центрального банку |
Authors |
Buriak, Anna Volodymyrivna
Kryvych, Yana Mykolaivna Сердюк, К.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2954-483X http://orcid.org/ 0000-0002-3401-0878 |
Keywords |
очікування ожидания expectations центральний банк центральный банк central bank |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75149 |
Publisher | Житомирський державний технологічний університет |
License | |
Citation | Буряк, А.В. Економічні очікування агентів фінансового сектору в контексті комунікаційної політики центрального банку [Текст] / А.В. Буряк, Я.М. Кривич, К.В. Сердюк // Вісник Житомирського державного технологічного університету: Серія: економіка, управління та адміністрування. – 2019. – №3(89). – С. 215-221. |
Abstract |
Оцінка економічних очікувань агентів фінансового сектору має неоціненний внесок до розвитку грошово-кредитної системи кожної країни. Важливість вивчення настроїв споживачів, домогосподарств та бізнесу відображена в сучасних напрямах діяльності центральних банків. Саме за допомогою комунікаційної політики центральні банки світу та України зокрема мають можливість проаналізувати поточний стан на фінансовому ринку та майбутні очікування стосовно ряду питань. Збір інформації є важливою частиною управління економічними очікуваннями агентів фінансового сектору. Для цього й використовуються різного роду канали та інструменти комунікації, що постійно вдосконалюються, щоб якомога ближче бути з агентами фінансового сектору. Складність дослідження економічних очікувань пояснюється їх залежністю від багатьох факторів, одним з яких є здатність респондентів оцінити зміни в економіці та надати відповіді, що не будуть залежати від їх імпульсивності та неупередженості думок, а навпаки матимуть економічне підґрунтя для подальшого аналізу всіх відповідей у сукупності. Прозорість і комунікація центрального банку відіграють важливу роль, насамперед, при управлінні інфляційними очікуваннями, оскільки вони можуть зменшити асиметричну інформацію між центральним банком і громадськістю. Оскільки економічні агенти використовують всю наявну інформацію для формування своїх очікувань, а отже, комунікації центрального банку відіграють ключову роль у процесі формування цих очікувань. The assessment of the economic expectations of financial market entities makes an invaluable contribution to the development of the country's monetary system. The importance of studying the sentiment of consumers, households and business has not been understood by central banks recently, but today the study of expectations is becoming more and more complete. Central banks of the world and Ukraine in particular are able to analyze the current market situation and future expectations on a number of issues through communication polic. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
Germany
30911
Greece
2396
Ireland
115658
Japan
910796765
Lithuania
285147
Singapore
1
South Africa
1
Switzerland
1
Ukraine
1242833319
United Kingdom
5060672
United States
1242833321
Unknown Country
5060673
Downloads
Bulgaria
1
Denmark
1
Israel
1
Lithuania
285146
Romania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
1242833322
United Kingdom
1
United States
4097619
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Buriak_central_bank.pdf | 713.34 kB | Adobe PDF | 1247216094 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.