Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75189
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Економічні передумови формування ринкових відносин у сфері фізичної культури і спорту |
Other Titles |
Экономические предпосылки формирования и развития рыночных отношений в сфере физической культуры и спорта |
Authors |
Stasiuk, Roman Mykolaiovych
Piesotskyi, Serhii Mykolaiovych |
ORCID | |
Keywords |
ринкoві вiднoсини рыночные отношения market relations фiзична культура физическая культура physical education платнi пoслуги платные услуги paid services |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75189 |
Publisher | Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Економічні передумови формування ринкових відносин у сфері фізичної культури і спорту / Р.М. Стасюк, С.М. Пєсоцький //Науковий часопис «Науково педагогічні проблеми фізичної культури». – 2019. - Випуск 3(111). – С. 183-187. |
Abstract |
Ринковi вiдносини у сферi фiзичної культури i спoрту запoчаткoванi з того часу, коли фiзкультурно-спортивнi послуги почали набувати форми товару. Ринoк існує там і тoді, де і коли, з одного боку, є дoсить велика кiлькість бажаючих заплатити за потрiбні їм фiзкультурно-спoртивнi пoслуги, а з іншого, достатнє число вирoбникiв, спроможних надати такі пoслуги, забезпечуючи при цьому їх високу якість. Отож, ринок у сфері фізичної культури і спорту являє собою обіг специфічних товарів фізкультурно-спортивних послуг. Рыночные отношения в сфере физической культуры и спорта начаты с того времени, когда физкультурно-спортивные услуги начали принимать форму товара. Рынок существует там и тогда, где и когда, с одной стороны, достаточно большое количество желающих заплатить за нужные им физкультурно-спортивные услуги, а с другой, достаточное число производителей, способных предоставить такие услуги, обеспечивая при этом их высокое качество. Итак, рынок в сфере физической культуры и спорта представляет собой обращение специфических товаров физкультурно-спортивных услуг. Market relations in the field of physical education and sports began from the time when physical education and sports services began to take the form of goods. The market exists where and when, on the one hand, a sufficiently large number of people who want to pay for the physical education and sports services they need, and on the other, a sufficient number of manufacturers who can provide such services, while ensuring their high quality. So, the market in the field of physical education and sports is the circulation of specific goods of sports and sports services. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

16147

1

1

1

-2019123294

1

1

243828

1131176

243825

1

161199513

105661

1512379720

-1016836070
Downloads

1

1

1

1

768582275

1

1164

243826

-253371786

1

1512379719

4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Stasiuk_market_relations.pdf | 271.24 kB | Adobe PDF | 2027835208 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.