Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75321
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Computer Engineering and Design of Cast Parts for Internal Combustion Engine Crankcase |
Other Titles |
Комп’ютерний інжиніринг та проектування литих деталей блок-картерів двигунів внутрішнього згорання |
Authors |
Akimov, O.V.
Marchenko, A.P. Alyokhin, V.I. Soloshenko, V. Shinsky, O.Y. Klymenko, S.I. Kostyk, K.O. |
ORCID | |
Keywords |
CAD CAE блок-картер тривимірна модель дефект лиття block-crankcase 3D model casting defect |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75321 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Computer Engineering and Design of Cast Parts for Internal Combustion Engine Crankcase [Текст] = Комп’ютерний інжиніринг та проектування литих деталей блок-картерів двигунів внутрішнього згорання / O.V. Akimov, A.P. Marchenko, V.I. Alyokhin [et al.] // Журнал інженерних наук. - 2019. - Т. 6, № 2. - С. E24-E30. - DOI: 10.21272/jes.2019.6(2).e4. |
Abstract |
Відповідно до критерію функціональної і параметричної надійності при конструкторськотехнологічному проектуванні корпусних деталей були поставлені та вирішені наступні задачі: ідентифікація браку литих деталей двигунів внутрішнього згорання; виявлення "вузьких" місць у конструкції деталі з технологічної точки зору; моделювання напружено-деформованого стану литих деталей; моделювання процесів кристалізації; виявлення факторів формування залишкових напружень на етапі виготовлення литих
деталей. У цій статті розглядається вирішення вищезазначених питань з метою забезпечення якості першого об’єкта дослідження – чавунної литої деталі блоку циліндрів рядного чотирициліндрового бензинового двигуна об’ємом 1,4 дм3 для автомобілів DAEWOO SENS. Для вирішення поставленої проблеми, пов’язаної з кристалізацією металу, були проведені дослідження процесів затвердіння литих деталей блоку циліндра. Була обрана система автоматизованого моделювання ливарних процесів LVMFlow. Рівняння моделі розв’язувались методом скінченних різниць (FDM) на регулярній прямокутній різницевій сітці. Отримані у даній роботі результати підтверджуються висновками про можливість зниження металоємності виливки і зміни технічних умов її виготовлення. За результатами проведених досліджень були розроблені рекомендації, спрямовані на стабілізацію характеристик сплаву, зниження металоємності ливарної форми та зміни технічних умов щодо дефектності даного виду виливок. Були надані рекомендації щодо зміни конфігурації перегородки з метою зниження металоємності виливки та рекомендації щодо зміни технічних умов на дефекти виливки, що проявляються на стінках і перетинах ливарного блок-картера 4ЧН12/14. Було встановлено, що для ливарних дефектів типу несуцільності визначається максимальний розмір і перевизначаються контрольовані місця. This paper discusses the formulation of the problem of designing the cast parts block-crankcases engine in order to ensure its quality for the case study of cast iron parts of the cylinder block inline four-cylinder gasoline engine with the capacity of 1.4 dm3. Material Ch190B is gray cast iron with optional chemical composition, and sulfur – no more than 0.15 %, phosphorus – no more than 0.1 %, structure – perlite plate. The results obtained in this work confirm the conclusions about the possibility of reducing the metal content of the casting and changing the technical conditions of its manufacture. According to the results of the research, the developed recommendations are aimed at stabilizing the characteristics of the metal, reducing metal consumption, and changing the technical conditions for the defectiveness of this type of castings. Recommendations for changing the configuration of the partition in order to reduce the metal content of the casting and recommendations for changing the Technical Conditions for casting defects were stated for the casting block crankcase 4ChN12/14. For defects of discontinuity type, the maximum size was defined, and controlled places of their detecting were defined. |
Appears in Collections: |
Journal of Engineering Sciences / Журнал інженерних наук |
Views
Argentina
-1207581979
Australia
1274920131
Austria
1
Belarus
1
Brazil
1
Canada
70305
Chile
1
China
-1510023581
Ecuador
1
Ethiopia
1197695957
Finland
-1745127035
France
1
Germany
34964125
Greece
1
Hong Kong SAR China
1
India
1197695954
Indonesia
279970741
Iran
2011178620
Iraq
1392471858
Ireland
321763076
Japan
1
Kenya
1
Lithuania
1
Malaysia
559941481
Mexico
1
Nigeria
110615
Pakistan
75775
Palestinian Territories
1
Peru
1
Philippines
-264983734
Portugal
1
Russia
476
Saudi Arabia
1
Serbia
1197695952
Singapore
559941484
Syria
1
Thailand
1
Turkey
1455261409
Ukraine
1544532639
United Kingdom
1197695948
United States
-1525233894
Unknown Country
1301299984
Vietnam
156291
Downloads
Austria
1
Canada
1
Chile
1
China
1
Egypt
1
Finland
1544532636
France
1197695962
Germany
143262
Hong Kong SAR China
1
India
804713226
Indonesia
559941485
Iran
2011178621
Japan
1
Lebanon
1
Lithuania
1
Nigeria
1
Philippines
804713225
Portugal
1274920131
Russia
1
South Korea
1
Turkey
161349426
Ukraine
-1207581980
United Kingdom
1
United States
804713226
Unknown Country
684558025
Vietnam
1
Zimbabwe
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Akimov_JES_2019_02.pdf | 847.66 kB | Adobe PDF | 50942668 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.