Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75815
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study)
Authors Ushchapovska, Iryna Vasylivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9746-5581
Keywords мова бренду
язык бренда
brand language
бренди кави
бренды кофе
coffee brands
мультимодальність
мультимодальность
multimodality
вербальний модус
вербальный модус
verbal mode
невербальний модус
невербальный модус
non-verbal mode
конвергентність
конвергентность
convergence
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75815
Publisher The Baltic University Programme
License
Citation Ushchapovska, I. Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study) / I. Ushchapovska // Book of Abstracts. The Baltic University Programme, VI Ph.D. Students Training Interdisciplinary-Multicultural-International. – Rogow, Poland, 2018. – P. 11.
Abstract Лінгвістичні та прагматичні аспекти мови бренду: мультимодальний підхід (на прикладі брендів кавови) Мова бренду неоднорідна; запропоновано мультимодальний підхід для її аналізу як найбільш ефективний. Мультимодальність це поєднання класичної лінгвістики, паралінгвістики, невербальної комунікації, графічної лінгвістики, візуальної комунікації тощо. Вона спирається на модуси - канали або засоби передачі інформації.
Лингвистические и прагматические аспекты языка бренда: мультимодальный подход (на примере кофейных брендов) Язык бренда неоднороден; предполагается, что мультимодальный подход для его анализа будет наиболее эффективным. Мультимодальность - это сочетание классической лингвистики, паралингвистики, невербальной коммуникации, графической лингвистики, визуальной коммуникации и т. д. Она опирается на модусы - каналы или средства передачи информации.
Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study) The brand language is non-homogeneous; a multimodal approach for its analysis is suggested to be the most effective one. Multimodality is a combination of classical linguistics, para-linguistics, non-verbal communication, graphical linguistics, visual communication, etc. It relies upon modes - channels or means of conveying the information.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Austria Austria
1
China China
574269518
Finland Finland
1
Germany Germany
5683
Greece Greece
11366
Iran Iran
1957621
Ireland Ireland
438816
Jordan Jordan
1
Lithuania Lithuania
16605312
Netherlands Netherlands
948
Nigeria Nigeria
1
Pakistan Pakistan
186
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
145525000
United Kingdom United Kingdom
33210627
United States United States
1198655752
Unknown Country Unknown Country
11
Vietnam Vietnam
11368

Downloads

Austria Austria
1
China China
1
Finland Finland
1
India India
1
Jordan Jordan
1
Lithuania Lithuania
16605313
Philippines Philippines
877632
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
145525001
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1117453633
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Ushchapovska_brand.pdf 405.92 kB Adobe PDF -954445676

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.