Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75842
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Innovative marketing approaches to promote the consumption of tourist product |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
інноваційний маркетинг инновационный маркетинг innovative marketing туристичний продукт туристический продукт tourist marketing маркетингові технології маркетинговые технологии marketing technologies туристична індустрія туристическая индустрия tourism industry конкурентоспроможність туристичного продукту конкурентоспособность туристического продукта competitiveness of tourist product |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75842 |
Publisher | Leipzig University |
License | |
Citation | Letunovska, N.Ye. Innovative marketing approaches to promote the consumption of tourist product [Text] / N.Ye. Letunovska // Proceedings of the conference "III International Scientific Conference" Corporate governance: strategies, processes, technology” (October 25th, 2019). – Leipzig: Leipzig University, 2019. – P. 73-75. |
Abstract |
У тезах проаналізовані сучасні маркетингові технології, зокрема інноваційні, які дають можливість більш ефективно просувати туристичні продукти на ринку, а також істотно підвищувати їх конкурентоспроможність. Розглянуті такі інструменти, як блокчейн-технології, агентства нестандартних туристичних пропозиціій, віртуальні туристичні агентства, краудшипінг та інші. В тезисах проанализированы современные маркетинговые технологии, в частности инновационные, которые дают возможность более эффективно продвигать туристические продукты на рынке, а также существенно повысить их конкурентоспособность. Рассмотрены такие инструменты, как блокчейн-технологии, агентства нестандартных туристических предложений, виртуальные туристические агентства, краудшипинг и др. Theses analyze modern marketing technologies, in particular, innovative ones, which make it possible to promote tourism products on the market more efficiently and significantly increase their competitiveness. Tools such as blockchain technologies, non-standard travel agencies, virtual travel agencies, crowdsourcing are considered. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
China
4676
Egypt
1
Germany
186246
Greece
9355
Hong Kong SAR China
1
India
557693304
Indonesia
1
Ireland
38164350
Israel
1
Lithuania
1
Malaysia
151921775
Mauritius
1
Netherlands
910057752
New Zealand
1
Philippines
372491
Portugal
1
Romania
1
Russia
1
Spain
1
Sri Lanka
1
Turkey
2337
Uganda
46563
Ukraine
201614
United Kingdom
1820115509
United States
1964185251
Unknown Country
116199
Vietnam
2940883
Downloads
Australia
1
Croatia
1820115503
France
4675
Germany
108620644
India
703
Indonesia
1
Iraq
-704513587
Ireland
22018382
Israel
1
Kenya
151921779
Lithuania
1
Malaysia
151921776
Netherlands
910057753
Pakistan
225
Portugal
1
Romania
1
Singapore
1
South Africa
1
Spain
1
Sri Lanka
5872410
Thailand
705
Turkey
2940885
Ukraine
1964185252
United Kingdom
1820115510
United States
1151051026
Unknown Country
1820115511
Vietnam
1
Zambia
22018379
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_abstract.pdf | 116.87 kB | Adobe PDF | 656512949 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.