Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75842
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Innovative marketing approaches to promote the consumption of tourist product |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
інноваційний маркетинг инновационный маркетинг innovative marketing туристичний продукт туристический продукт tourist marketing маркетингові технології маркетинговые технологии marketing technologies туристична індустрія туристическая индустрия tourism industry конкурентоспроможність туристичного продукту конкурентоспособность туристического продукта competitiveness of tourist product |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75842 |
Publisher | Leipzig University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Letunovska, N.Ye. Innovative marketing approaches to promote the consumption of tourist product [Text] / N.Ye. Letunovska // Proceedings of the conference "III International Scientific Conference" Corporate governance: strategies, processes, technology” (October 25th, 2019). – Leipzig: Leipzig University, 2019. – P. 73-75. |
Abstract |
У тезах проаналізовані сучасні маркетингові технології, зокрема інноваційні, які дають можливість більш ефективно просувати туристичні продукти на ринку, а також істотно підвищувати їх конкурентоспроможність. Розглянуті такі інструменти, як блокчейн-технології, агентства нестандартних туристичних пропозиціій, віртуальні туристичні агентства, краудшипінг та інші. В тезисах проанализированы современные маркетинговые технологии, в частности инновационные, которые дают возможность более эффективно продвигать туристические продукты на рынке, а также существенно повысить их конкурентоспособность. Рассмотрены такие инструменты, как блокчейн-технологии, агентства нестандартных туристических предложений, виртуальные туристические агентства, краудшипинг и др. Theses analyze modern marketing technologies, in particular, innovative ones, which make it possible to promote tourism products on the market more efficiently and significantly increase their competitiveness. Tools such as blockchain technologies, non-standard travel agencies, virtual travel agencies, crowdsourcing are considered. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

4676

1

186246

9355

1

557693304

1

38164350

1

1

151921775

1

910057752

1

372491

1

1

1

1

1

2337

46563

201614

1820115509

1964185251

116199

2940883
Downloads

1

1820115503

4675

108620644

703

1

-704513587

22018382

1

151921779

1

151921776

910057753

225

1

1

1

1

1

5872410

705

2940885

1964185252

1820115510

1151051026

1820115511

1

22018379
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_abstract.pdf | 116.87 kB | Adobe PDF | 656512949 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.