Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76269
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Disciplinary Literacy Development as the Core standard of Education |
Other Titles |
Развитие дисциплинарной грамотности как основной стандарт
образования Розвиток дисциплінарної грамотності як основний стандарт освіти |
Authors |
Liashenko, Iryna Volodymyrivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-4211-5116 |
Keywords |
дисциплінарна грамотність дисциплинарная грамотность disciplinary literacy розвиток спеціальних навичок развитие специальных навыков развитие дисциплинарной грамотности development of special skills, general skills, strategies for development of disciplinary literacy |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76269 |
Publisher | СумДПУ імені А. С. Макаренка |
License | |
Citation | Liashenko, I. Disciplinary Literacy Development as the Core standard of Education/ I. Liashenko // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – 7(91). – С. 81-90. |
Abstract |
Сучасні вимоги до якості освіти вимагаять постійного вдосконалення підходів до пошуку оптимального навчання, оскільки останніми роками спостерігаються тенденція до розвитку комунікації та зниження якості засвоюння матеріалу студентами. Сучасна освіта зосереджуються на розвиткові загальних навичок, але з іншого боку, сучасна система освіти не підкресляю розвиток спеціальних навичок, які спрямовані на базові навички. Метою даного дослідження було вивчення концепції дисциплінарної грамотності, яка покликана поглибити процес навчання, щоб гармонізувати роботу всіх спільних компонентів з потребоя в конкретних навичках.
У статті зроблено огляд літератури з основних визначень дисциплінарної грамотності та інтерпретовано змістові компоненти ціюї ідеї по відношення до дисципліни.
Для досягнення поставленої мети використовувалися методики огляду літератури: підтвердження гіпотези та виконання дослідницьких завдань, використовувався комплекс сучасних теоретичних методів дослідження та підходів: аналіз, синтез, індукція, дедукція, систематизація, порівняння, узагальнення, яке дозволило розробити наукові джерела, визначити сутність та особливості аналізу потреб, обґрунтувати переваги й недоліки.
Дане дослідження повідомляю про структуроване визначення дисциплінарної грамотності, що представляю різні інтерпретації та компромісний аналіз. Це дослідження також визначило причини необхідності забезпечення дисциплінарної грамотності. Ще одним доречним моментом є те, що стаття пропонує сферу впливу на дисциплінарну грамотність. У цій статті також розглядаяться основні стратегії розвитку дисциплінарної грамотності.
Огляд літератури представив модель розвитку дисциплінарної грамотності. Вона виділяються як перехід від базових навичок до вищої іюрархії до дисциплінарної грамотності. Проаналізовано відмінності між більш глибоким навчанням і дисциплінарною грамотністю.
Відповідно до недавніх досліджень, які виступаять за виявлення дисциплінарної грамотності, наші висновки показуять, що це процес визначення специфічної складової дисциплінарної грамотності, яка має бути цільовоя точкою для конкретної освіти. Проте, ми ще не готові запропонувати унікальну класифікація дисциплінарної грамотності, яка відповідатиме кожній професійній дисципліні. Современные требования к качеству образования требуют постоянного совершенствования подходов к поискам оптимального обучения, поскольку последние годы отмечается растущая тенденция развития коммуникации и снижения качества усвоения материала у студентов. Современное обучение ориентировано на развитие общих навыков, но, с другой стороны, современная система образования не ставит ударение на развитии специальных профессиональных навыков, на которые и направлены основные умения. В данной работе рассматривается анализ понятия дисциплинарной грамотности, которая призвана углубить процесс обучения с целью гармоничной работы всех общих компонентов на потребности целевых специфических навыков. Работа дает литературный обзор дисциплинарной грамотности в процессе обучения.. Modern requirements to the quality of education require continuous improvement of approaches to the search for optimal learning. There has been a growing trend in communication development and a decrease in the quality of student acquisition of material for recent years. Modern education focuses on the development of general skills, but on the other hand, the modern education system does not emphasize development of special skills, which are aimed at basic skills. This paper examines the concept of disciplinary literacy, which is intended to deepen the learning process in order to harmonize the work of all common components on the need for specific skills not only for future professional situations, but also for everyday social and cultural surrunding. The work gives a literary review of disciplinary literacy in the learning process. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
43468831
France
1
Germany
1
Greece
1
Hong Kong SAR China
1
Ireland
10264
Lithuania
1
Mongolia
1
Spain
1
Ukraine
5080667
United Kingdom
1635548
United States
36741948
Unknown Country
8
Vietnam
387
Downloads
Canada
193
Germany
1
India
1
Ireland
1
Japan
1
Lithuania
1
Spain
1
Taiwan
1
Ukraine
3107544
United Kingdom
1
United States
43468831
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Liashenko_Disciplinary Literacy.pdf | 944.28 kB | Adobe PDF | 46576577 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.