Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76890
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз основних показників розвитку промисловості як основа формування маркетингової стратегічної діяльності вітчизняних підприємств
Authors Horeta, Liubov Viacheslavivna
ORCID
Keywords машинобудування
mechanical engineering
конкурентоспроможність
competitiveness
маркетингова стратегічна діяльність
strategic marketing activities
промислове підприємство
industrial enterprise
Type Article
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76890
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Горета, Л.В. Аналіз основних показників розвитку промисловості як основа формування маркетингової стратегічної діяльності вітчизняних підприємств [Текст] / Л.В. Горета // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. – 2019. – № 2. – С. 46-55. – DOI: 10.21272/ 1817-9215.2019.2-6.
Abstract Розвитку та зміцненню вітчизняного промислового комплексу в цілому і окремих суб’єктів господарювання зокрема сприятиме орієнтація на виробництво конкурентоспроможної наукомісткої інтелектуальної продукції. Промислові підприємства повинні мати за мету випуск продукції, яка користуватиметься попитом як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках збуту, забезпечуючи значну частину валової доданої вартості та прибутку. В статті проаналізовані основні показники розвитку промислової галузі України (індекс промислового виробництва, обсяг реалізованої промислової продукції, рентабельність операційної діяльності промислових підприємств, капітальні інвестиції промисловості, показники інноваційної діяльності у промисловості, частка промислових підприємств, які отримали прибуток, кількість промислових підприємств, кількість зайнятих працівників на промислових підприємствах). Аналіз основних показників розвитку та функціонування вітчизняних промислових підприємств визначає актуальність здійснення відповідної маркетингової політики. Маркетингова політика повинна бути частиною загальної політики промислових підприємств та передбачати розробку заходів, направлених на модернізацію ринкової та продуктової стратегій. При розробці заходів маркетингової стратегічної діяльності вітчизняних промислових підприємств враховувались: наявний потенціал вітчизняних підприємств на ринку промислової продукції України та їх стратегічні можливості. За результатами проведеного аналізу сформований комплекс пріоритетних завдань, направлених на ефективний розвиток вітчизняної промисловості, визначені основні складові маркетингової стратегічної діяльності промислових підприємств та сформульовані перспективи подальших досліджень.
The development and strengthening of the domestic industrial complex as a whole and of individual economic entities will be facilitated by the focus on the production of competitive high-tech intellectual products. Industrial enterprises should aim to produce products that will be in demand in the domestic and foreign markets, providing a significant proportion of gross value added and profit. The article analyzes the main indicators of industrial development of Ukraine (index of industrial production, volume of industrial products sold, profitability of operating activity of industrial enterprises, capital investments of industry, indicators of innovative activity in industry, share of industrial enterprises that have received profit, number of industrial enterprises, number of employed workers at industrial enterprises). Analysis of the main indicators of the development and functioning of domestic industrial enterprises determines the relevance of the implementation of appropriate marketing policy. Marketing policy should be a part of the general policy of industrial enterprises and foresee the development of measures aimed at modernizing market and product strategies. When developing measures of marketing strategic activity of domestic industrial enterprises, the following was taken into account: the existing potential of domestic enterprises in the market of industrial products of Ukraine and their strategic capabilities. According to the results of the analysis, a set of priority tasks aimed at the effective development of the domestic industry has been formed, the main components of marketing strategic activity of industrial enterprises have been identified and the prospects for further research have been formulated.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
265
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
16140
Ukraine Ukraine
3287
United Kingdom United Kingdom
1644
United States United States
10934
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Georgia Georgia
1
Germany Germany
1644
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
261
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
5729
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
32278

Files

File Size Format Downloads
Horeta_Analiz.pdf 490.44 kB Adobe PDF 39917

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.