Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76893
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Фактори конкурентоспроможності на ринку операторів мобільного зв'язку |
Authors |
Bondarenko, Alla Fedorivna
![]() Hordiienko, Vita Pavlivna ![]() Dutchenko, Olena Olehivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8439-1787 http://orcid.org/0000-0003-4205-0842 http://orcid.org/0000-0003-2200-9252 |
Keywords |
конкурентоспроможність competitiveness ємність ринку market capacity концентрація ринку market concentration частка ринку market share відносна частка ринку relative market share |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76893 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бондаренко, А.Ф. Фактори конкурентоспроможності на ринку операторів мобільного зв'язку [Текст] / А.Ф. Бондаренко, В.П. Гордієнко, О.О. Дутченко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. – 2019. – № 2. – С. 56-62. – DOI: 10.21272/ 1817-9215.2019.2-7. |
Abstract |
Одним із найважливіших напрямків вивчення особливостей господарської діяльності підприємства, особливо в умовах, коли ринок постійно розвивається і змінюється, є аналіз конкурентоспроможності підприємства. Важливість дослідження цієї теми полягає в тому, що високий рівень конкурентоспроможності підприємства є гарантом одержання високого прибутку. У сучасних умовах конкуренція є визначальним фактором впорядкування цін, стимулом інноваційних процесів (впровадження в виробництво нових винаходів та технологій). Вона сприяє витісненню з виробництва неефективних підприємств, раціональному використанню ресурсів. Тому постійне дослідження конкурентоспроможності є необхідним як для підприємства (для того
щоб покращувати та підтримувати його позиції), так і для держави (для контролю відповідної галузі). Метою даної статті є практичне дослідження конкурентоспроможності ПрАТ "Київстар" на ринку послуг мобільного зв’язку, а саме, виявлення конкурентних переваг компанії та формування загального стану даного ринку на основі дослідження діяльності лідерів надання послуг мобільного зв’язку в Україні. Для висвітлення ситуації на ринку операторів мобільного зв’язку, окрім компанії Київстар, коротко проаналізуємо діяльність основних конкурентів: МТС (Vodafone) та Lifecell. У статті досліджено конкурентоспроможність ПрАТ "Київстар", розглянуті основні методи дослідження конкурентоспроможності, визначено показники частки ринку, відносної частки ринку, індекс Херфіндаля-Хіршмана, побудовано багатокутник конкурентоспроможності. Проведене аналітичне дослідження конкурентоспроможності компанії "Київстар" на ринку послуг мобільного зв’язку в Україні виявило існування цілого ряду проблем. Сама ж компанія "Київстар" веде активну економічну діяльність та з кожним роком збільшує
кількість своїх клієнтів шляхом позиціонування себе як провідного оператора мобільного зв’язку з найкращим покриттям на всій території України. One of the most important areas of study of the features of an enterprise's economic activity, especially in conditions when the market is constantly evolving and changing, is the analysis of the enterprise's competitiveness. The importance of research on this topic is that a high level of competitiveness of the company is a guarantee of high profits. In today's conditions, competition is a determining factor in price ordering, an incentive for innovative processes (the introduction of new inventions and technologies into production). It contributes to the crowding out of production of inefficient enterprises, the rational use of resources. Therefore, a constant competitiveness study is necessary both for the enterprise (in order to improve and maintain its position) and for the state (to control the relevant industry). The purpose of this article is a practical study of the competitiveness of Kyivstar JSC in the mobile communications market, namely, the identification of the competitive advantages of the company and the formation of the general condition of this market on the basis of a study of the activities of leaders providing mobile communications services in Ukraine. To cover the situation on the market of mobile operators, in addition to Kyivstar, we briefly analyze the activities of the main competitors of MTS (Vodafone) and Lifecell. The article explores the competitiveness of Kyivstar JSC, considers the main methods for researching competitiveness, defines indicators of market share, relative market share, Herfindahl-Hirschman Index, and builds a competitiveness polygon. An analytical study of Kyivstar’s competitiveness in the mobile services market in Ukraine revealed the existence of a number of problems. The Kyivstar company itself is actively engaged in economic activities and every year increases the number of its customers by positioning itself as a leading mobile operator with the best coverage throughout Ukraine. |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views

1

1

1

1

566292981

-1599563338

1

566292982

1

1

-2010122961

1

762

-1251374186

1

1062121412

1360452193

-1877061280

1112005872
Downloads

1

1

1542911792

563736213

720410266

1

-1653702365

720410273

30612982

1

1

563736192

1

563736186

720410250

1

250388076

1

-2010122960

250388074

1

1

1

1

1

1

-155659123

720410260

-1251374186
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bondarenko_Hordiienko_Dudchenko_Faktory.pdf | 439.03 kB | Adobe PDF | 1576291944 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.