Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76893
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Фактори конкурентоспроможності на ринку операторів мобільного зв'язку
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
Hordiienko, Vita Pavlivna  
Dutchenko, Olena Olehivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
http://orcid.org/0000-0003-4205-0842
http://orcid.org/0000-0003-2200-9252
Keywords конкурентоспроможність
competitiveness
ємність ринку
market capacity
концентрація ринку
market concentration
частка ринку
market share
відносна частка ринку
relative market share
Type Article
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76893
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бондаренко, А.Ф. Фактори конкурентоспроможності на ринку операторів мобільного зв'язку [Текст] / А.Ф. Бондаренко, В.П. Гордієнко, О.О. Дутченко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. – 2019. – № 2. – С. 56-62. – DOI: 10.21272/ 1817-9215.2019.2-7.
Abstract Одним із найважливіших напрямків вивчення особливостей господарської діяльності підприємства, особливо в умовах, коли ринок постійно розвивається і змінюється, є аналіз конкурентоспроможності підприємства. Важливість дослідження цієї теми полягає в тому, що високий рівень конкурентоспроможності підприємства є гарантом одержання високого прибутку. У сучасних умовах конкуренція є визначальним фактором впорядкування цін, стимулом інноваційних процесів (впровадження в виробництво нових винаходів та технологій). Вона сприяє витісненню з виробництва неефективних підприємств, раціональному використанню ресурсів. Тому постійне дослідження конкурентоспроможності є необхідним як для підприємства (для того щоб покращувати та підтримувати його позиції), так і для держави (для контролю відповідної галузі). Метою даної статті є практичне дослідження конкурентоспроможності ПрАТ "Київстар" на ринку послуг мобільного зв’язку, а саме, виявлення конкурентних переваг компанії та формування загального стану даного ринку на основі дослідження діяльності лідерів надання послуг мобільного зв’язку в Україні. Для висвітлення ситуації на ринку операторів мобільного зв’язку, окрім компанії Київстар, коротко проаналізуємо діяльність основних конкурентів: МТС (Vodafone) та Lifecell. У статті досліджено конкурентоспроможність ПрАТ "Київстар", розглянуті основні методи дослідження конкурентоспроможності, визначено показники частки ринку, відносної частки ринку, індекс Херфіндаля-Хіршмана, побудовано багатокутник конкурентоспроможності. Проведене аналітичне дослідження конкурентоспроможності компанії "Київстар" на ринку послуг мобільного зв’язку в Україні виявило існування цілого ряду проблем. Сама ж компанія "Київстар" веде активну економічну діяльність та з кожним роком збільшує кількість своїх клієнтів шляхом позиціонування себе як провідного оператора мобільного зв’язку з найкращим покриттям на всій території України.
One of the most important areas of study of the features of an enterprise's economic activity, especially in conditions when the market is constantly evolving and changing, is the analysis of the enterprise's competitiveness. The importance of research on this topic is that a high level of competitiveness of the company is a guarantee of high profits. In today's conditions, competition is a determining factor in price ordering, an incentive for innovative processes (the introduction of new inventions and technologies into production). It contributes to the crowding out of production of inefficient enterprises, the rational use of resources. Therefore, a constant competitiveness study is necessary both for the enterprise (in order to improve and maintain its position) and for the state (to control the relevant industry). The purpose of this article is a practical study of the competitiveness of Kyivstar JSC in the mobile communications market, namely, the identification of the competitive advantages of the company and the formation of the general condition of this market on the basis of a study of the activities of leaders providing mobile communications services in Ukraine. To cover the situation on the market of mobile operators, in addition to Kyivstar, we briefly analyze the activities of the main competitors of MTS (Vodafone) and Lifecell. The article explores the competitiveness of Kyivstar JSC, considers the main methods for researching competitiveness, defines indicators of market share, relative market share, Herfindahl-Hirschman Index, and builds a competitiveness polygon. An analytical study of Kyivstar’s competitiveness in the mobile services market in Ukraine revealed the existence of a number of problems. The Kyivstar company itself is actively engaged in economic activities and every year increases the number of its customers by positioning itself as a leading mobile operator with the best coverage throughout Ukraine.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Views

Austria Austria
1
Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
566292981
Germany Germany
-1599563338
Greece Greece
1
Ireland Ireland
566292982
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
-2010122961
Romania Romania
1
Russia Russia
762
Singapore Singapore
-1251374186
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
1062121412
United Kingdom United Kingdom
1360452193
United States United States
-1877061280
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
1542911792
Czechia Czechia
563736213
Denmark Denmark
720410266
Finland Finland
1
France France
-1653702365
Germany Germany
720410273
Hungary Hungary
30612982
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
563736192
Israel Israel
1
Italy Italy
563736186
Lithuania Lithuania
720410250
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
250388076
Norway Norway
1
Poland Poland
-2010122960
Romania Romania
250388074
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
South Africa South Africa
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-155659123
United Kingdom United Kingdom
720410260
United States United States
-1251374186

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_Hordiienko_Dudchenko_Faktory.pdf 439.03 kB Adobe PDF 1576291944

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.